هتل گلدن پارک استانبول : هتل چهار ستاره گلدن پارک، هتل لوکس و مدرن در استانبول بوده که کارکنانی مسلط به زبان های انگلیسی و ترکی دارد. این هتل برای توریست ها و میهمانان تور استانبول خود امکانات و خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی رایگان، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، صرافی، خدمات برای افراد معلول و کم توان، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن آرایشی، منشی تور، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، روزنامه رایگان در لابی، محوطه مخصوص استعمال سیگا و ... ارائه میدهد.  

هتل گلدن پارک استانبول

اتاق های هتل گلدن پارک استانبول

هتل گلدن پارک استانبول، به طور کلی دارای 86 اتاق به دو صورت زیر است :

  • اتاق های دلوکس 24 متری
  • اتاق های اکونومی 24 متری

تمام اتاق های این هتل چهار ستاره با رنگ های گرم و مبلمان چوبی تیره رنگ دکور و تزئین شده و از امکاناتی که ارائه میدهند میتوان به سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار یا یخچال، صبحانه در اتاق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، روزنامه رایگان، گاوصندوق، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل گلدن پارک استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گلدن پارک استانبول

رستوران هتل گلدن پارک، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و ترکی را برای توریست ها و میهمانان تور استانبول خود در سالن و با تراس با چشم انداز زیبایی از شهر آماده می کند. از امکانات رفاهی و سرگرم کننده ای که این هتل برای میهمانان خود ارائه میدهد میتوان به سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده، اسپا و ماساژ، حمام ترکی، سونا بخار، حمام آفتاب و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گلدن پارک استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گلدن پارک استانبول

دور و اطراف این هتل چهار ستاره را مراکز خرید و رستوران ها فراگرفته اند. همینطور خیابان استقلال نیز در فاصله چهارصد متری با آن قرار دارد. میدان تقسیم صد متر و قصر دولماباغچه یک کیلومتر از هتل گلدن پارک فاصله دارد. منطقه تاریخی نیز در فاصله پنج کیلومتری از هتل می باشد. فرودگاه سبیها 48 دقیقه و فرودگاه بین المللی آتاتورک 35 دقیقه با هتل گلدن پارک فاصله دارد.