هتل گلدن رینگ مسکو : این هتل از هر جهت منظره های پانورامای بسیار زیبا و دیدنی را داشته و از طرفی خیلی نزدیک به مرکز شهر، مترو، میدان رد، کاخ کرملین و فرودگاه میباشد. هتل گلدن رینگ مسکو درست مقابل وزارت امو خارجه روسیه و مرکز نمایشگاه بین المللی بوده که میتواند خبرخوبی برای تجار باشد. هتل گلدن رینگ مسکو برای رفت وآمد به فرودگاه ترنسفر فرودگاهی داشته،  همچنین شما میتوانید برای گشت و گذار تاکسی سرویس گرفته و یا از هتل ماشین کرایه کنید. داخل هتل نیز صرافی و فروشگاه هدایا و سوغاتی میباشد تا کار میهمانان راحت تر شود. کارکنان مجرب هتل به صورت شبانه روزی پذیرش میکنند. خدمات دیگر این هتل شامل خشکشویی، سالن مراسمات و کنفرانس ها، صندوق امانات، سالن آرایشی، خدمات دریا و خدمات برای افراد کم توان و معلول میباشد.

هتل گلدن رینگ مسکو

اتاق های هتل گلدن رینگ مسکو ‏

از پنجره های بزرگ اتاق ها منظره و نمایی عالی به سمت شهر مسکو خواهید داشت. انواع امکانات داخلی این اتاق ها سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی و حمام لوکس و مجهز، انواع لوازم بهداشتی، تلوزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، کفش، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، خدمات به معلولین، سرویس دهی شبانه روزی و .. هستند که اقامت را برای میهمانان و توریست ها و گردشگران تور مسکو  راحت تر میکنند.

اتاق های هتل گلدن رینگ مسکو ‏

امکانات تفریحی و رستوران های هتل گلدن رینگ مسکو

یکی از زیباترین و رمانتیک ترین رستوران های بین المللی در هتل رستوران زیمنی ساد روی پشت بام هتل بوده که انواع و اقسام غذاهای روسی ، محلی و بین المللی را باکیفیت برای شما سرو میکند. همینطور توریست ها و گرشگران چین میتوانند از رستوران میساتو انواع غذاهای ژاپنی میل کنند. کافی شاپ های هتل گلدن رینگ مسکو ‏نیز میتوانید بهترین مکان برای خوردن نوشیدنی های عصرانه باشد. از امکانات تفریحی این هتل پنج ستاره میتوان به سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، حمام بخار و استخر اشاره کرد.