هتل گلدن ایج استانبول : هتل چهار ستاره گلدن ایج، درست کنار میدان تقسیم، و روبروی پل بوغاز قرار داشته، به طوری که از هر اتاق خود چشم اندازی به سمت این پل دارد. سرویس دهی و پذیرش در هتل گلدن ایج به صورت شبانه روزی است. کارکنان و خدمه این هتل برای رضایت بیشتر توریست ها و گردشگران تور استانبول خدماتی نظیر خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، باغ، فروشگاه هدایا و سوغاتی، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی و .... ارائه میدهند.

هتل گلدن ایج استانبول

اتاق های هتل گلدن ایج استانبول

هتل گلدن ایج استانبول در مجموع 181 اتاق و سوئیت داشته که از هرکدام چشم انداز بسیار زیبایی به سمت پل بوغاز خواهید داشت. طراحی و دکوراسیون هتل گلدن ایج استانبول به سبک ترکیه ای بوده و از جمله امکانات مدرن و خوبی که برای راحتی توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه شده، میتوان به نشیمن جدا و بزرگ، مبلمان راحت، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گهواره رایگان، تختخواب تاشو، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، بطری اب رایگان، میز اتو، میز مطالعه، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل گلدن ایج استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گلدن ایج استانبول

هتل گلدن ایج، رستوران لوکوگ را با انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی، آسیایی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان تور استانبول دارد. اما مکانی دنج تر که محیط نوستالژی و زیبایی هم داشته، کافه هتل در قسمت لابی می باشد که نوشیدن های گرم و سرد بدون الکل سرو می کند. کافه کنار استخر نیز انواع اسنک ها، دسر ها و کوکتل ها را آماده می کند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل چهار ستاره میتوان به حمام ترکی، سالن بدنسازی، سالن آبگرم، اسپا و ماساژ، تراس روی پشت بام، میز بیلیارد، استخر روباز و تخت های آفتابگیری اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گلدن ایج استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گلدن ایج استانبول

این هتل چهار ستاره، بسیار نزدیک به جاذبه های باستانی و تاریخی شهر، مثل سلطان احمد با هشت کیلومتر فاصله قرار داشته. درست روبروی آن بندر معروف گلدن هورن می باشد. ایستگاه مترو تقسیم نیز فاصله کمی با هتل داشته و دسترسی راحتی را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول فراهم می کند. برای علاقه مندان به خرید، میتوان خیابان استقلال با دویست متر فاصله و منطقه نیشان تاشی، با ده تا پانزده دقیقه فاصله تا هتل را معروفی کرد. پاساژ یک، گل و گیاه و موزه پرا استانبو کمتر از بیست دقیقه پیاده روی تا هتل فاصله دارند.