هتل 4 ستاره گلدن ایج در سال 1991 ساخته شده و در سال 2010 بازسازی کامل شد، این هتل زیبا در 9 طبقه شامل 182 اتاق و سوئیت می باشد که امکاناتی مانند تهویه مطبوع ، تخت خواب راحت ، تلویزیون ال سی دی ، حمام آبگرم ، سشوار ، اینترنت رایگان ،تلفن مستقیم مینی بار و مبلمان و دکوراسیون به سبک ترکی را دارند.

موقعیت عالی این هتل نزدیک میدان تکسیم که از میدان های معروف استانبول می باشد همچنین خیابان استقلال مرکز برند های لباس ، کافه ها ، چایخانه ها و رستوران های متنوع و نزدیکی به ایستگاه مترو و خدمات حمل و نقل شهری جهت دسترسی به تمام مراکز تفریحی ، تاریخی و گردشگری توانسته رضایت مهمانان و گردشگران را جلب کند. 

مهمان می تواند در استخر فضای باز هتل مشغول شنا کردن باشند و بر روی صندلی های اطراف استخر حمام آفتاب بگیرند

رستوران لوکوگ منوی صبحانه را به صورت سلف سرویس سرو می کند و منوی نهار و شام سفارشی می باشد، در بار نوستالژی در لابی هتل می توانید از نوشیدنیهای گرم و بدون الکل لذت ببرید و در بار کنار استخر از نوشیدنی های دیگر و کوکتل های متنوع میل کنید. 

امکانات دیگر هتل شامل اتاق جلسه ، خشکشویی ،اتاق سیگار ، ماساژ ، سونا بخار ، جکوزی، استخر کودکان ، صرافی می باشد.

دلایلی که باعث می شود مهمانان این هتل را انتخاب کنند اتاق های تمیز و مدرن و امکانات رفاهی مناسب،برخورد مودبانه پرسنل و همچنین دسترسی عال هتل به مناطقی که مورد علاقه گردشگران می باشد را شامل می شود.

اقامت خوشی را برایتان آرزومندیم