هتل گرند پلازو پاتایا : هتل پنج ستاره گرند پلازو پاتایا در شمالی ترین قسمت از پاتایا و بسیار نزدیک به ساحل قرار دارد. کارکنان آن با چند زبان انگلیسی، عربی و ترکی با توریست ها و گردشگران تور پاتایا صحبت کرده و خدماتی مثل سالن کنفرانس بزرگ تا ظرفیت 1500 و کمتر، پارکینگ، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، خدمات خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، سالن ارایشی، صرافی، نگهداری از کودکان، پذیرش شبانه روزی و همینطور فروشگاه هدایا و سوغاتی ارائه میدهد.

هتل گرند پلازو پاتایا

اتاق های هتل گرند پلازو پاتایا

این هتل بیشتر از سیصد اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت های مختلف داشته که تقریبا همه آن ها یا به استخر، یا به دریا و یا به شهر چشم انداز دارند. هر اتاقی تراس بزرگ اختصاصی، به همراه امکاناتی مثل مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، میزمطالعه، آب معدنی، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و ارایشی، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... دارد.

اتاق های هتل گرند پلازو پاتایا

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل گرند پلازو پاتایا

هتل گرند پلازو پاتایا رستورانی با منوهای غذایی محلی تایلندی و بین المللی دارد. همینطور باغ بزرگ و سرسبز مناسب برای پیاده روی های روزانه، استخر روباز و استخر مخصوص کودکان، زمین تنیس، سونا و جکوزی و سالن ورزشی از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره هستند که در اختیار میهمانان و توریست های تور پاتایا قرار میگیرد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل گرند پلازو پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل گرند پلازو پاتایا

این هتل پنج ستاره در مرکز شهر پاتایا قرار داشته و تقریبا به بیشتر رستوران ها، مراکز تجاری و تفریحی و مغازه های نزدیک است. از هتل گرند پلازو پاتایا تا مرکز خرید مارینا 350 متر، تا ایستگاه قطار پنج کیلومتر، نوزده کیلومتر تا فرودگاه بین المللی این شهر و همینطور دو ساعت راه تا شهر بانکوک دارد.