هتل گرند پالاس تفلیس : هتل سه ستاره گرند پالاس تفلیس یکی از هتل های این شهر بوده که دسترسی بسیار خوبی به نقاط مهم دارد. این هتل 24 ساعته به میهمانان خود خدمات ارائه میدهد و کارکنان آن به زبان های روسی، انگلیسی و عبری مسلط هستند. از خدمات هتل گرند پالاس تفلیس برای میهمانان و توریست های تور گرجستان میتوان پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، خدمات نگهداری از کودکان، حمل و نگهداری از چمدان ها، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل و ... را نام برد.

هتل گرند پالاس تفلیس

اتاق های هتل گرند پالاس تفلیس

هتل گرند پالاس تفلیس به طور کلی دارای 35 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های استاندارد تویین
  • اتاق های استاندارد تریپل
  • سوئیت های معمولی
  • سوئیت های جونیور

امکانات ارائه شده در اتاق ها و سوئیت های هتل گرند پالاس تفلیس برای راحتی اقامت توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل گرند پالاس تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند پالاس تفلیس

برای میهمانان و توریست های تور گرجستان لست تورز امکانات رفاهی نظیر باربیکیو، باغ، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... در هتل گرند پالاس تفلیس ارائه شده اند. منوی غذایی این هتل سه ستاره شامل انواع غذاهای بین المللی، گرجی، محلی و ... می باشد. نوشیدنی ها و دسرهای هتل گرند پالاس در کافه بار برای میهمانان سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند پالاس تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل گرند پالاس تفلیس

از این هتل سه ستاره تا جاذبه های نزدیک به هتل گرند پالاس تفلیس میتوان پارک آبی و پارک دلفین ها با بیست دقیقه و سالن اپرای شهر با چهار کیلومتر فاصله را نام برد. میدان آزادی نیز سه کیلومتر و ایستگاه قطار باتومی هشت کیلومتر با هتل فاصه دارند. از هتل گرند پالاس تفلیس تا فرودگاه بین المللی یازده کیلومتر فاصله است.