هتل گرند وایکینگ از بهترین هتل های شهر کمر آنتالیاست. این هتل زیبا و مجلل در 600 متری ساحل زیبای دریای مدیترانه قرار دارد . فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی شهر آنتالیا 65 کیلومتر است.  گرند وایکینگ دارای ساحل خصوصی با مساحت 900 متر می باشد . سرویس رفت و برگشت در  کنار هتل برای مهمانان در دسترس است و همچنین می توانید برای گشت و گذار در شهر کمر و یا شهر های دیگر اطراف از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنید.

هتل گرند وایکینگ کمر آنتالیا

هتل گرند وایکینگ 100  اتاق و سویت دارد که امکانات اتاق ها عبارتند از: تلویزیون، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی ، مبلمان شیک و گاو صندوق. از امکانات ورزشی این هتل نیز می توان به سالن بدنسازی، بیلیارد، تنیس روی میز و اتاق بازی برای کودکان اشاره کرد. پارکینگ هتل و سرویس نگهداری از کودکان در این هتل رایگان است.لازم به ذکر است که اتاق ها و امکاناتی هم برای معلولین در این هتل در نظر گرفته شده. پرسنل هتل روزانه اتاق ها را نظافت می کنند.

هتل گرند وایکینگ کمر آنتالیا

سالن ماساژ هتل گرند وایکینگ با ماساژورهای مجرب آماده خدمت به مهمانان هستند. در سالن ماساژ، ماساژهای معمولی، ریلکسیشن و ماساژ درمانی نیز انجام می شود. همچنین یک حمام سنتی نیز در کنار سالن ماساژ وجود دارد که می توانید از آن بهره ببرید.در هتل گرند وایکینگ استخر روباز و سرپوشیده ای تعبیه شده که استخر روباز آن دارای سرسره های آبی متنوع می باشد. در این هتل استخری با عمق کم مخصوص کودکان نیز ساخته شده. در استخر کودکان سرسره های آبی با طراحی های زیبای کودکانه وجود دارد که توجه کودکان را به خود جلب می کنند.

هتل گرند وایکینگ کمر آنتالیا

در رستوران هتل گرند وایکینگ انواع غذاهای سنتی کشور ترکیه و غذاهای بین المللی متنوعی مانند ماهی، مرغ، غذاهای دریایی متنوع  و ... سرو می شود. کیفیت این غذاها به گونه ایست که شما را در سفرهای آینده به اقامت در این هتل ترغیب می کند. فضای رستوران بسیار شیک و مدرن و از میز و صنلی های درجه یک در آن استفاده شده است. موقعیت رستوران رو به ساحل است و شما با تماشای ساحل و دریا از غذا خوردن در این مکان لذت خواهید برد.

هتل گرند وایکینگ کمر آنتالیا

 همچنین بار و اسنک بار هتل ، نوشیدنی ها و خوراکی های متنوع سرو می کنند. در فضای باز بیرون هتل و نزدیک ساحل میز و صندلی هایی قرار داده شده که مهمانان در صورت تمایل می توانند غذایشان را در این محل نیز سرو کنند.

هتل گرند وایکینگ کمر آنتالیا

همچنین در کنار ساحل زیبای این هتل رویایی می توانید نوشیدنی ها، تنقلات و انواع بستنی ها را تهیه و میل  کنید. دیگر اینکه در کنار ساحل قایق و جت اسکی نیز وجود دارد که می توانید آنها را کرایه کرده و گشتی در دریا بزنید.اگر اقامت در این هتل زیبا برایتان کافی نیست می توانید گشتی در اطراف هتل بزنید و از مکان های دیدنی نزدیک هتل نظیر پارک و ساحل Moonlight واقع در 1 کیلومتری ، پارک ملی Goynuk Canyon در 10 کیلومتری و پیست اسکی در 13 کیلومتری هتل دیدن نمایید.این هتل یکی از انتخابهای تور آنتالیا میتواند باشد.