هتل گرند هیلاریوم استانبول : یکی دیگر از هتل های خوب چهار ستاره در منطقه ینی کاپی، بین محله آکسارای و لاله لی، هلت گرند هیلاریوم است. این هتل با دسترسی های نزدیک خود به مراکز تجاری و تفریحی بین توریست ها و گردشگران تور استانبول خود محبوب بوده و جزو پنج هتل انتخابی بین آنهاست. هتل گرند هیلاریوم استانبول برای آن که میهمانان هتل را به راحتی پیدا کنند، سرویس ترنسفر فرودگاهی و درون شهری ارائه میدهد. همینطور امکانات داخلی آن شامل پارکینگ سرپوشیده، اینترنت بی سیم در سراسر هتل، سالن کنفرانس و همایش، نمازخانه، خدمات خشکشویی و لباسشویی، صندوق امانات و فروشگاه هدایا و سوغاتی میباشد.

هتل گرند هیلاریوم استانبول

اتاق های هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول چندین اتاق، استاندارد، خانوادگی، دو تخته، سه تخته، VIP، لوکس، و دلوکس دارد. این اتاق ها مبله بوده و با رنگ های روشن دکور شده اند. هرکدام از اتاق ها خصوصیات خاص خودش را دارند اما ویژگی های یکسانی هم بین آن ها هست مثل، حمام خصوصی، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی. همه اتاق ها روزانه نظافت شده و سرویس دهی به اتاق ها شبانه روزی است.

اتاق های هتل گرند هیلاریوم استانبول

امکانات تفریحی و رستوران های هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول هر نوع غذای محلی ترکی و بین المللی، به همراه نوشیدنی های مختلف گرم و سرد آماده میکند. داخل هتل هرگونه سرگرمی و تفریحی برای هر سن و سالی فراهم شده مثل استخر، سونا، جکوزی، ماساژهای حرفه ای، اسپا، زمین بازی کودکان، فضای سبز و باصفا، چایخانه سنتی روی پشت بام هتل، زمین تنیس، بیلیارد، حمام ترکی، کافی نت و سالن بدنسازی و ... .

امکانات تفریحی و رستوران های هتل گرند هیلاریوم استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل چهار ستاره گرند هیلاریوم، با فرودگاه بین المللی آتاتورک هشت کیلومتر و تا فروگاه سبیها 53 کیلومتر فاصله دارد. جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل کاخ توپکاپی، با فاصله دو کیلومتر است. با رزرو این هتل برای تور لحظه آخری استانبول خود، اقامت خوبی را برای خود رقم خواهید زد.