هتل گرند هالیک استانبول در بی اوغلو منطقه ای که به شب زنده داری و خرید معروف است واقع شده ، این هتل دارای 177 اتاق و سوئیت می باشد که دارای امکاناتی مانند مبل ، تلویزیون صفحه تخت ، تهویه مطبوع ، وان ، سشوار ،خط تلفن ، ماهواره ، میز کار ، اینترنت ،مینی بار ،  خدمات 24 ساعته اتاق، صندوق امانات، صندلی چرخدار (در صورت نیاز)، تختخواب کودک (در صورت نیاز)، حداکثر تعداد مهمان در هر اتاق 3نفر می باشد.
استخر سرپوشیده مکان ایده آل برای شما در پایان یک روز زیبا می باشد که خسته گیهای خود را به آب بسپارید ، شما می توانید تمام استرس روزانه را با ماساژ در حمام ترکی از بدن خود بیرون کنید. و در باشگاه سلامت در طول تعطیلات سلامت و زیبایی خود را حفظ کنید.

مهمانان می توانند از غذاهای خوشمزه ترکی و مدیترانه ای رستوران های هتل با دید دریای زیبای شاخ طلایی و موسیقی زنده لذت ببرند و غروب آفتاب را به نظاره بنشینید.

از ایستگاه مترو، تراموا و خدمات خط مینی بوس می توانید در سفر به تمام نقاط شهر بسیار سریع و ارزان استفاده کنید.

خدماتی که هتل به مهمانان ارائه می دهد: استخر، سونا، حمام ترکی، ماساژ، پارکینگ خصوصی، تنیس روی میز، رستوران، بار، لابی 24 ساعته، خدمات اتاق 24 ساعته، اتاق غیر سیگاری، آسانسور، خدمات تور، خشکشویی ، خدمات اتو ، نگهداری چمدان می باشد.