هتل گرند میرج بالی : از پنج ستاره های خوب سواحل نوسا دوا در بالی هتل گرند مریج است. این هتل هر امکانات و خدماتی که بخواهید مثل پذیرش شبانه روزی، خدمات نگهداری و سرویس دهی به کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس، کتابخانه، سالن آرایشگاهی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، پزشک، ترنسفر فرودگاهی، پارکینگ و .. بسیاری خدمات دیگر را با بهترین و مجرب ترین کارکنانش به شما ارائه میدهد. همینطور با اقامت در این هتل شما به راحتی به ساحل و فرودگاه دسترسی خواهید داشت.

هتل گرند میرج بالی

اتاق های هتل گرند میرج بالی

هتل گرند میرج بالی 301 اتاق دلوکس، اتاق خانواده، اتاق رومانتیک، سوئیت و .. دارد. اتاق های خانواده این هتل چشم انداز دلپذیری به سمت دریا یا باغ ها دارد. سوئیت های آن نیز تا پنج نفر ظرفیت دارند. نظافت برای هر اتاق به صورت روزانه انجام میشود. همینطور سرویس دهی به اتاق ها به صورت شبانه روزی است. هر اتاق و سوئیت دارای امکانات استانداردی مثل تلوزیون ماهواره ای، حمام لوکس و مجهز، یخچال یا مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، تراس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان و نمایی از باغ و اقیانوس را به میهمانان و توریست های تور بالی ارائه میدهد.

اتاق های هتل گرند میرج بالی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل گرند میرج بالی

امکانات تقریحی هتل نیز شامل استخر روباز متناسب برای تمامی فصول، سونا و جکوزی، تراس آفتاب، ساحل اختصاصی همراه با ورزش ها و سرگرمی های آبی مثل قایقرانی و ...، دوچرخه سواری، زمین بازی مخصوص کودکان، سالن ورزشی، ماساژ، دارت، بیلیارد، موج سواری، برنامه ها و انیمیشن های جالب میشود. در رستوران های این هتل انواع غذاهای رنگارنگ و خوشمزه هندی، بالیایی، دریایی و ایتالیایی را میتوانید سرو کنید. کافه های کنار استخر نیز پاستاهای خوشمزه ای را برای میهمانان خود دارد.