هتل گرند لیزا استانبول : این هتل سه ستاره در استانبول، یک اقامتگاه کامل برای توریست ها و گردشگران تور استانبول است. هتل گرند لیزا 24 ساعته توریست و گردشگر پذیرش کرده و برای راحتی بیشتر میهمانان در هتل، امکاناتی مثل ترانسفر فرودگاهی رایگان، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، صرافی و تبدیل ارز، میز تور، نگهداری از کودکان، روزنامه رایگان در لابی، سرویس دهی برای معلولین، سالن کنفرانس و جلسات، مکان های مخصوص غیر سیگاری، گاوصندوق، اینترت رایگان، تاکسی سرویس، نگهداری از چمدان ها و ... ارائه میدهند. همینطور خدمه هتل گرند لیزا استانبول به میهمانان خود برای گرفتن تورها نیز کمک می کنند.

هتل گرند لیزا استانبول

اتاق های هتل گرند لیزا استانبول

هتل گرند لیزا سه ستاره استانبول، 36 اتاق با چشم اندازی از دریای مرمره داشته و همگی با استفاده از رنگ های گرم و طراحی شده اند. بیشتر وسایل اتاق ها مثل مبلمان از جنس چوب هستند. برای هر 36 اتاق این هتل، شبانه روزی سرویس ارائه شده و همینطور به صورت روزانه نیز نظافت می شوند. داخل اتاق ها مثل دیگر قسمت های هتل، اینترنت رایگان در دسترس هست. حمام ها اختصاصی بوده و دارای انواع لوازم بهداشتی و آرایشی می باشند. برای هر اتاق این هتل امکاناتی مثل یک گهواره رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، تلفن و ... ارائه می شوند.

اتاق های هتل گرند لیزا استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند لیزا استانبول

نظرتان با یک وعده غذایی خوشمزه با منظره ای از تنگه بسفر چیست ؟ در تراس رستوران ترکی این هتل بهترین غذاهای دریایی و کباب های ترکی با نمایی به سمت تنگه بسفر سرو می شوند. هر روز صبح، صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می شود. در کنار این رستوران کافه امریکن پاب، با انواع و اقسام کوکتل ها و نوشیدنی های گرم و سرد آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول است. میهمانان میتوانند بعد از صرف غذاهای لذیذ رستوران، در باغ و یا کتابخانه هتل استراحت کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند لیزا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گرند لیزا استانبول

این هتل سه ستاره از بازار بزرگ معروف استانبول ششصد متر فاصله داشته. همینطور از هتل گرند لیزا استانبول تا جاذبه های گردشگری محبوبی مثل کاخ توپکاپی و مسجد لاجوردی، کمتر از دو کیلومتر راه است.