هتل گرند لیزا استانبول : هتل سه ستاره گرند لیزا استانبول، یکی از هتل های مدرن و با امکانات خوب در شهر بوده که میتواند انتخاب خوبی برای اقامت در طول سفر تور استانبول باشد. این هتل یکبار در سال 2010 بازسازی شده است. کارکنان و خدمه هتل گرند لیزا رفتاری گرم و محترمانه با میهمانان داشته و خدماتی که به آن ها ارائه میدهند، شامل خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، خدمات مخصوص معلولین، آسانسور، محوطه مخصوص استعمال سیگار، میز منشی، صرافی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روی، اینترنت بی سیم رایگان، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ اختصاصی و ... می باشند.

هتل گرند لیزا استانبول

اتاق های هتل گرند لیزا استانبول

هتل گرند لیزا استانبول، 35 اتاق استاندارد با دکوراسیون و طراحی گرم داشته و بسیار راحت دارند. در هر اتاق این هتل سه ستاره مبلمان چوبی قرار داشته و داخل این اتاق ها امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی رایگان، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، نظافت روزانه و ... ارائه شده اند. همینطور از اتاق ها به سمت دریای مرمر چشم انداز خواهید داشت.

اتاق های هتل گرند لیزا استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند لیزا استانبول

این هتل سه ستاره یک رستوران ترکی داشته که چشم اندازی به سمت تنگه بسفروس دارد. در این رستوران ترکی، صبحانه ها بوفه ای بوده و انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و دریایی را چه در سالن و چه در تراس برای میهمانان و توریست های تور استانبول آماده می کند. امکانات رفاهی این هتل شامل سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، استخر و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند لیزا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گرند لیزا استانبول

هتل گرند لیزا سه ستاره از جاذبه های گردشگری بسیار خوبی مثل مسجد آبی، ایاصوفیه، قصر توپکاپی و بازار کاپالی چارشی و ... با ده دقیقه پیاده روی فاصله دارد. از نزدیک ترین وسایل حمل و نقل به این هتل میتوان به ایستگاه مترو ینی کاپی و تراموا ایستگاه بایزید اشاره کرد. میدان تکسیم نیز در فاصله شش کیلومتری از هتل می باشد. فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز 22 کیلومتر از هتل گرند لیزا استانبول فاصله دارد.