هتل گرند رویال اپارت باتومی : هتل سه ستاره گرند رویال در برج های بسیار بلند و بسیار زیبای Sea Towers، در طبقات شانزده، هفده، هجدهم می باشد. این هتل یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های ساحلی باتومی بوده و چشم انداز وسیعی از شهر دارد. کارکنان هتل گرند رویال اپارت به سه زبان روسی، انگلیسی و گرجی مسلط بوده به صورت شبانه روزی سرویس دهی می کنند. امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل برای میهمانان و تورست های تور گرجستان شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی و ... می باشند.

هتل گرند رویال اپارت باتومی

اتاق های هتل گرند رویال اپارت باتومی

هتل گرند رویال اپارت باتومی به طور کلی دارای 39 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون حساسیت
  • اتاق های VIP
  •  سوئیت های VIP

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره کفپوش چوبی داشته و مدرن دکور و تزئین شده اند. نورپردازی اتاق کاملا مناسب است و فضای نشیمن بسیار بزرگ طراحی شده اند. تراس اتاق ها و سوئیت های هتل به سمت دریا چشم انداز دارند. از امکاناتی که داخل اتاق ها و سوئیت های هتل گرند رویال اپارت باتومی برای میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان ارائه شده اند میتوان به سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، امکان سرو صبحانه در اتاق ها، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل گرند رویال اپارت باتومی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند رویال اپارت باتومی

در این هتل سه ستاره مراکز خرید، قسمت های اداری، سالن بدنسازی و ... فعالیت کرده و توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان از مراکز خرید بیرون هتل بی نیاز خواهند بود. در رستوران این هتل نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی و گرجی همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می شوند. 

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند رویال اپارت باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل گرند رویال اپارت باتومی

از هتل گرند رویال اپارت سه ستاره تا میدان پیازا، کلیسای مادر مقدس و میدان اروپا دو کیلومتر و تا دلفیناریوم و موزه باستان شناسی یک کیلومتر فاصله است. جاذبه های دیگری مثل پارک آبی آکوا هفتصد متر، برج الفبا و پارک میراکل نیز سه کیلومتر با هتل گرند رویال اپارت باتومی فاصله دارند.