هتل گرند حیات دبی : هتل پنج ستاره گرند حیات دبی، مساحتی بیشتر از 14.985 هکتار باغ داشته که در چند صد متری جاده پر رفت و آمد شیخ زاید و لبه نهر تاریخی دبی قرار دارد. این هتل دبی یک هتل بسیار عالی و با کیفیت است که خواهان و دوست داران بسیاری دارد. هتل گرند حیات حدود دوازده سال پیش یعنی در سال 2003 افتتاح شده است و بعنوان یکی از بهترین هتل های دبی شناخته می شود. هتل گرند حیات پنج ستاره جزو هتل های لوکس و پر رفاه دبی بوده و بخاطر موقعیت بی نظیری که دارد میزبان گردشگران و مهمانان انبوه از تور دبی می باشد. این هتل میزبان توریست ها و گردشگرانی بوده که می خواهند بهترین اقامت را در هتل های لوکس و لاکچری دبی را تجربه کنند. هتل گرند حیات دارای فروشگاه هایی است تمام چیزهایی که ممکن است بدان نیاز پیدا کنید را دارند. میهمانان میتوانند از اتومبیل های هتل نیز برای رفتن به فرودگاه استفاده کنید. ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، مرکز اداری، امکانات معلولین، پذیرش سریع، رختشویی، خشکشویی، انبار بار و چمدان، فروشگاه، صندوق امانات، اینترنت بی سیم و ... از جمله خدماتی هستند که در هتل به میهمانان ارائه می شوند. یکی از امکاناتی که هتل گرند حیات دبی به مهمان هایش می دهد اتاق های کنفرانس و جلساتی در متراژ های متفاوت است. این ویژگی میتواند برای افرادی که برای کارهای تجاری و اداری به دبی سفر کرده اند مفید باشد.

هتل گرند حیات دبی

اتاق های هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی به طور کلی دارای 674 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های گرند
  • اتاق های گرند کلاب
  • اتاق های کریک
  • اتاق های کلاب کریک
  • اتاق های ویژه معلولین
  • سوئیت ها

هتل گرند حیات دبی اتاق ها و سوئیت های لوکس با ویویی شگفت انگیز از خط افق دبی دارد. اتاق های هتل گرند حیات دبی به صورت مدرن آراسته شده اند. همه 674 اتاق هتل گرند حیات دبی بسیار لوکس و با ویویی خوب هستند؛ از جمله اتاق های شماره 39-264 که هرکدام به متراژ 42 متر مربع تعریف شده اند و سبک های بکار رفته در این اتاق ها همه تحت تاثیر سبک عربستان کلاسیک طراحی شده اند. تهویه هوا، بالکن، حمام، میز تحریر، سشوار، اتو و وسایل آن، مینی بار، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... از امکانات یکسانی بوده که در اتاق ها و سوئیت های ارائه شده اند.

اتاق های هتل گرند حیات دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند حیات دبی

مرکز بدنسازی، اتاق بازی، فضای سبز، زمین گلف، باشگاه کودکان، ماساژ، استخر روباز، سونای خشک، تنیس روی میز، زمین تنیس و ... امکانات رفاهی هستند که میهمانان و توریست های تور ارزان دبی میتوانند با استفاده از ان ها خود را سرگرم کنند. هتل گرند حیات دبی سیزده تا از بهترین رستوران های مطرح در جهان را داشته و این رستوران ها با طبخ بهترین غذاهای دنیا توانسته اند رضایت مهمانان و گردشگران را جلب کنند. آشپز های این رستوران ها با ترکیب غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، سوئیسی وهندی توانسته اند طعم های بی نظیری را وارد عرصه آشپزی کنند. و تمام این رستوران ها همپای رستوران هایی همچون آواتار، کاتالان و... پیش می روند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند حیات دبی

دسترسی های نزدیک به هتل گرند حیات دبی

مراکز خریدی از جمله مرکز خرید وافی، مرکز خرید برج العرب و زمین کریک گلف در فاصله ای نهایت دو کیلومتری از هتل قرار دارند. از هتل گرند حیات دبی تا فرودگاه بین المللی ده دقیقه فاصله است.