هتل گراند حیات Grand Hyatt بالی:

ساختمان و ویلاهای کوتاه قامت و لوکس هتل 5 ستاره گراند حیات، که در میان باغ ها، دریاچه ها، برکه ها و رودهای زیبا احاطه شده است و  مانند جواهری در دل منطقه نوسا دوآ می درخشد. این هتل راحتی و خدمات لوکس یک هتل بین المللی را برای مهمانانش مهیا کرده است.

سرویس های هتل گراند حیات

 636 اتاق، سوئیت و ویلا – ساحل اختصاصی – 5 استخر - سالن اسپا – مرکز سلامت و تناسب اندام – سونا – جکوزی - سالن زیبایی – Wifi  رایگان در تمام فضای هتل– 3 زمین تنیس و اسکوآش – مرکز خرید – کلینیک پزشک - مسیر پیاده روی - ترانسفر فرودگاهی و تاکسی سرویس – امکان اجاره خودرو و دوچرخه- دسترسی برای ویلچیر– پارکینگ رایگان – اتاق جلسه – بوفه صبحانه رایگان- خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق – امکان تبدیل ارز - کارکنان و خدمه چند زبانه – پرستار کودکان – کمپ مخصوص کودکان و ...

هتل گراند حیات در منطقه نوسا دوآ قرار گرفته است و از فرودگاه بین المللی انگورا رایی 12 کیلومتر فاصله دارد. این هتل به مراکز خرید، رستوران ها و مغازه های محلی بسیار نزدیک می باشد. به طور مثال تنها 5 دقیقه پیاده تا مرکز خرید Bali Collection و 2 کیلومتر با بازار سنتی Bualu فاصله دارد.

اتاق ها و سوئیت های هتل از امکانات رفاهی مانند تلویزیون، حمام مرمرین، وان و دوش مجزا، سشوار، مینی بار، اتو و میز اتو، قهوه ساز، بالکن با چشم انداز رو به باغ، برکه و یا اقیانوس و ... برخوردار هستند. ویلاهای هتل گراند حیات علاوه بر امکانات ذکر شده، دارای چشم انداز به اقیانوس، استخر خصوصی، جکوزی و آشپزخانه می باشند.

در مجموعه سلامتی و تناسب اندام هتل گراند حیات، میهمانان هتل می توانند از تنیس روی میز، سونای بخار و خشک، جکوزی، استخرهای پلانژ، باشگاه، اتاق ایروبیک و زمین اسکوآش استفاده نمایند. در فضای باز هتل نیز امکان فعالیت های مهیجی از قبیل واترپلو، فوتبال و والیبال ساحلی فراهم است.

5 رستوران هتل گراند حیات با سرو غذاهای  متنوع و خوش طعم محلی بالی، ژاپنی، ایتالیایی و ... آماده پذیرایی از مهمانان هتل می باشند.

آدرس هتل: کاواسان پاری ویسیت، نوسا دوآ، بالی، اندونزی

سفر دلپذیری در انتظار شماست ...