هتل گرند جواهر استانبول : هتل چهار ستاره گرند جواهر استانبول بهترین موقعیت مکانی برای علاقه مندان به خرید قرار دارد، منطقه شیشلی. هتل گرند جواهر با موقعیت مکانی بسیار خوبی که داشته، خدماتی مثل سالن آرایشی، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، پارکینگ رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صرافی، فضای سبز، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... برای توریست ها و گردشگران تور استانبول میهمان ارائه میدهد.

هتل گرند جواهر استانبول

اتاق های هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول در مجموع 323 اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • 238 اتاق استاندارد
  • 20 اتاق بدون سیگار
  • 3 اتاق برای افراد معلول
  • 32 اتاق اکسکیوت
  • 4 واحد شاه نشین
  • 36 سوئیت
  • 7سوئیت اکسکیوت
  • 3 سوئیت بدون سیگار

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل همگی بزرگ بوده و نشیمن جدا با مبلمان بسیار شیک و جذاب دارند. علاوه بر امکانات ویژه هر اتاق و سوئیت، تمام اقامتگاه های این هتل امکانات یکسانی نظیر حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، میز مطالعه و ... دارند.

اتاق های هتل گرند جواهر استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند جواهر استانبول

رستوران سلطان، رستوران محلی این هتل چهار ستاره بوده که از تراس خود چشم انداز بسیار زیبایی هم به سمت شهر دارند. محیط بیرونی و داخلی این رستوران بسیار زیبا بوده و در منوی خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی، آسیایی و ... را همراه نوشیدنی های مختلف برای توریست ها و گردشگران تور استانبول خود سرو می کند. همینطور کافه یلکان اسنک ها، نوشیدنی ها و کوکتل های مختلف آماده می کند. استخر سرپوشیده و روباز، سولاریوم، حمام ترکی، ایروبیک، سونا و جکوزی، اسپا، ماساژ و ... از امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل هستند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گرند جواهر استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گرند جواهر استانبول

فاصله این هتل تا میدان معروف تکسیم، سه کیلومتر می باشد. فرودگاه بین المللی آتاتورک از هتل پنج ستاره گرند جواهر استانبول هجده کیلومتر فاصله دارد.