هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی : هتل چهار ستاره گرند بلو اسکای با بهترین امکانات و خدمات در کوش آداسی ترکیه میباشد. هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی در کنار دریای اژه قرار داشته و منظره ای بی نظیر از اتاق ها را به شما میدهد. این هتل چهل هزار متر مربعی، ساحل شنی اختصاصی داشته و شما میتوانید از ساحل اختصاصی آن برای شنا کردن استفاده کنید. پذیرش در هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی شبانه روزی بوده و خدماتی مثل، اتاق های غیرسیگاری و یا مخصوص سیگار، خدمات ویژه برای معلولین و کم توان ها، صرافی، خدمات لباسشویی و اتوشویی و بسیاری از خدمات خوب که در سفر نیازتان میشود.

هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

اتاق های هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

همه اتاق های این هتل بسیار بزرگ بوده و با ترکیب رنگی فوق العاده ای دکور و طراحی شده اند. هر اتاق مجهز به اینترنت رایگان و سیستم تهویه هوای بسیار خوبی هستند. امکانات داخلی هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی شامل مینی بار، حمام لوکس، تراس اختصاصی رو به دریا، نورگیر بسیار عالی، تلوزیون بزرگ و چای ساز و قهوه ساز میباشد. همچنین خدمات به اتاق ها به صورت شبانه روزی بوده تا از اقامت در این هتل بی نیاز باشید.

اتاق های هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

امکانات و رستوران های هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

رستوران های هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی بهترین غذاهای اروپایی و ترکی را برای شما سرو میکنند. همینطور بهترین غذاهای دریایی تازه، ایتالیایی و غذاهای بی نظیر سنتی عثمانی که مورد علاقه بیشتر توریست ها و گردشگران تور کوش آداسی است. از امکانات تفریحی بسیار خوبی که برای سرگرم کردن میهمانان در نظر گرفته اند میتوان به زمین بازی بزرگ برای تنیس، حمام ترکی معروف، مدرسه غواصی و مدرسه شنا، اتاق بازی برای کودکان شما و برنامه های دیگری برای شب زنده دار ها مثل کلوب اشاره کرد.