هتل گرند ایروان : هتل مناسب یکی از مهمترین پارامترهای هر سفر توریستی است. همان طور که انتخاب یک هتل خوب می تواند سفر شما را بی نقص و دلپذیر کند، اقامت در هتل های نامطلوب لذت سفر را از شما می زداید. استراحت خوب و راحت و همچنین صرف غذاهای خوشمزه و سالم همواره از اهمیت خاصی برای گردشگران برخوردار بوده است. اگر گردشگر از محل اقامتش راضی نبوده و خواب و خوراکش مطلوب نباشد، از توانایی لازم برای بازدید از مکان های مختلف برخوردار نمی گردد. موقعیت مکانی هتل نیز یکی از نکات بسیار مهم از سوی گردشگران است. امروزه هتل ها با سرویس ها و امکانات بسیار زیاد خود، نقش بسزایی را در آسایش و رفاه گردشگران ایفا می کنند. هتل رویال تولیپ گرند یکی از بهترین هتل های کشور ارمنستان و شهر ایروان است. این هتل 5 ستاره با امکانات بی نظیری که در اختیار گردشگران قرار می دهد، اوقات بسیار خوشی را در ایروان به آنها هدیه می کند. هتل رویال تریپ گرند در حدود 200 متر با گالری هنر ملی و 500 متر با سالن اپرا فاصله دارد و از این حیث یک مکان فوق العاده مناسب برای اقامت گردشگران است. تنها با چند گام پیاده روی از هتل می توان به میدان جمهوری ایروان رسید و از گردش در این مکان زیبا لذت برد.  نمای ورودی هتل رویال تولیپ گرند بسیار زیبا و جذاب است و به همین علت مورد استقبال اغلب کسانی که می خواهند به صورت اینترنتی هتل خود را انتخاب کنند، قرار می گیرد.

هتل گرند ایروان

اتاق های هتل گرند ایروان

 این هتل باشکوه 104 اتاق دارد. طراحی اتاق ها به سبک کلاسیک بوده و امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی، تهویه مطبوع، گاوصندوق، چای ساز، قهوه ساز و مینی بار درون هر اتاق وجود دارد. همچنین سرویس های بهداشتی و حمام تمامی اتاق ها به ست کامل بهداشتی مجهز شده است. اینترنت و وای فای در لابی و اتاق های هتل به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. وجود پارکینگ بسیار بزرگ، خدمات رزرو بسیار مناسب، سرویس رفت و برگشت و همچنین نزدیکی به فرودگاه بین المللی، هتل رویال تولیپ گرند را کاملا بی نقص گردانده است. 

اتاق های هتل گرند ایروان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند ایروان

هتل رویال تولیپ گرند امکانات فوق العاده ای دارد که از جمله آن می توان به اسپا و جکوزی اشاره کرد. استخر روباز هتل، مکانی برای یک آب تنی آرامش بخش بوده و پس از یک سونای کوتاه بسیار فرح بخش خواهد بود. وجود تجهیزاتی مانند سولاریوم و سالن زیبایی می تواند شما را هر آرایشگاه و سالن زیبایی بی نیاز گرداند و بسیاری از خواسته های تان را برطرف نماید. ماساژورهای هتل همواره آماده اند تا با یک ماساژ دلپذیر خستگی را از تنتان بدر کرده و شما برای سپری کردن یک روز شاداب دیگر در ایروان مهیا کنند. خدمات حمل و نقل مناسبی برای مراجعت گردشگران به فرودگاه ایروان در هتل تولیپ گرند در نظر گرفته شده و گردشگران می توانند براحتی و آسوده به کشور خود بازگردند.  رستوران های متفاوتی در هتل تولیپ گرند با منوهای مختلف و وسوسه انگیز وجود دارد که ذائقه افراد با سلیقه های متفاوت را پوشش می دهد. در میان این رستوران ها، رستوران ایتالیایی روسینی با غذاهای مدیترانه ای و ارمنی خود از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این رستوران چشم انداز بی نظیر پانومارا را دارد و صرف یک وعده غذایی در آنجا یک انتخاب فوق العاده محسوب می شود. کافه بار های 24 ساعته و چای خانه های شبانه با فضاهای چشم نواز و شادی بخش خود، گردشگران فراوانی را به خود جذب می کنند. هنگام غروب بهترین زمان برای گوش سپردن به موسیقی های گوش نوازی است که در باغ زمستانی اجرا می گردد. به طور کلی باید گفت اگر تور ارمنستان و ایروان را برای گذران فراغت خود انتخاب کرده اید، به نظر می رسد اقامت در هتل تولیپ گرند بهترین گزینه خواهد بود.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند ایروان