هتل گرند اکسلسیور بر دبی : هتل چهار ستاره گرند اکسلسیور بر دبیف در یک منطقه تجاری قرار داشته و میتواند هتل بسیار مناسبی برای تجار باشد. توریست ها و گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل به خیلی از سواحل عمومی، مراکز تجاری و رفاهی و ... دسترسی دارند. از جمله امکانات این هتل برای میهمانان تور دبی شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن کنفرانس و همایشات، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، خدمات ویژه برای افراد معلول، آسانسور، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، صندوق امانات، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

هتل گرند اکسلسیور بر دبی

اتاق های هتل گرند اکسلسیور بر دبی

هتل گرند اکسلسیور بر دبی، اتاق و سوئیت های بسیار شیک و راحت، با طراحی دکوراسیون به سبک عربی دارند. در هرکدام از این اقامتگاه ها امکانات مدرن و پیشرفته مثل سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی و ... وجود دارند.

اتاق های هتل گرند اکسلسیور بر دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند اکسلسیور بر دبی

میهمانان تور دبی در طول اقامت خود در هتل گرند اکسلسیور، با انواع و اقسام غذاهای بین المللی، آسیایی، محلی، هندی، عربی و ... در هشت سالن غذاخوری پذیرایی می شوند. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل میتوان به سالن اسپا و ماساژ، انواع ورزش های قلبی و عروقی، حمام ترکی، استخر روباز روی پشت بام، سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده، زمین گلف، سالن ورزشی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند اکسلسیور بر دبی

دسترسی های نزدیک به هتل گرند اکسلسیور بر دبی

این هتل چهار ستاره در دبی، با فاصله بسیار نزدیک به مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار داشته و به مناطق تاریخی دیره مثل بازار طلا، دبی کریک و ... دسترسی نزدیک دارد. از هتل گرند اکسلسیور بر دبی تا فرودگاه بین المللی، تنها چند کیلومتر فاصله است.