هتل گرمی تفلیس گرجستان :هتل سه ستاره گرمی تفلیس، کارکنانی مسلط به دو زبان روسی و انگلیسی داشته و در هر ساعت از شبانه روز آماده پذیرش و سرویس دهی به میهمانان و توریست های تور گرجستان است. هتل گرمی تفلیس گرجستان به صورت رایگان اینترنت بی سیم در سراسر هتل ارائه داده، همچنین از دیگر خدمات خوب آن میتوان به صندوق امانات، پارکینگ رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، محل نگهداری از چمدان ها، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... اشاره کرد. اما حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند.

هتل گرمی تفلیس گرجستان

اتاق های هتل گرمی تفلیس گرجستان

هتل گرمی تفلیس به طور کلی بیست اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون صدا
  • اتاق های بدون سیگار

داخل هرکدام از این اتاق ها یک سری امکانات یکسان مثل مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تراس اختصاصی با چشم اندازی به سمت شهر، تلفن، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم، شومینه، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت به صورت روزانه، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق و ... فراهم شده تا میهمانان تور گرجستان در طول سفر راحت بوده و کمبود چیزی را احساس نکنند.

اتاق های هتل گرمی تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرمی تفلیس گرجستان

این هتل سه ستاره، یک رستوران بسیار خوب، با کیفیت عالی داشته و برای مهیمانان تور گرجستان خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف و متنوع سرو می کند. قسمت بار هتل نیز انواع و اقسام نوشیدنی های گرم و سرد را آماده می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرمی تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل گرمی تفلیس گرجستان

هتل گرمی سه ستاره در تفلیس، با سه کیلومتر فاصله از میدان آزادی قرار دارد. همینطور جاذبه های گردشگری خوبی مثل سالن باله و تئاتر، کلیسا سامبا هرکدام به ترتیب با چهار و هشت کیلومتر مسافت، در نزدیکی این هتل هستند. فرودگاه بین المللی این شهر نیز در فاصله سیزده کیلومتری با هتل است.