هتل گراکو متخی تفلیس : هتل چهار ستاره هتل گراکو متخی برای آن دسته از توریست ها و گردشگران تور گرجستان که دوست دارند هر نوع غذایی را تست کنند در بهترین موقعیت مکانی از رستوران های شهر قرار گرفته. هتل گراکو متخی تفلیس در منطقه آولاباری، به بسیاری از رستوران های خوب این اطراف که انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو میکنن نزدیک بوده و مرکز شهر است. کارکنان این هتل به خوبی به زبان های روسی و انگلیسی مسلط بوده و به خاطر داشتن سرویس ترنسفر فرودگاهی شبانه روزی پذیرش میکنند. از دیگر امکانات خوب و مناسب این هتل میتوان به اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، تبدیل ارز، محدو مخصوص استعمال سیگار و صرافی اشاره کرد.

هتل گراکو متخی تفلیس

اتاق های هتل گراکو متخی تفلیس

هتل گراکو متخی تفلیس 21 اتاق راحت و مجهز برای توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان ارائه میدهد. تمامی اتاق ها تراس اختصاصی داشته و مجهز به اینترنت بی سیم رایگان هستند. هر اتاقی دارای سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزمطالعه، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، نشمین بزرگ و جدا، سوریس بهداشتی اختصاصی، میز اتو، گاوصندوق، مینی بار، میزتوالت، تلوزیون ماهواره ای، نظافت روزانه و سرویس دهی 24ساعته میباشد.

اتاق های هتل گراکو متخی تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل گراکو متخی تفلیس

با اقامت در هتل چهارستاره هتل گراکو متخی بهترین فاصله را فرودگاه بین المللی تفلیس، یعنی هفده کیلومتر خواهید داشت. همینطور با وسایل نقلیه ای مثل ایستگاه مترو الوا باری نیز دو دقیقه فاصله داشته و میدان فریدام پانزده دقیقه با آن فاصله دارد. 

دسترسی های نزدیک به هتل گراکو متخی تفلیس