هتل گراند حيات استانبول : این هتل پنج ستاره و مجهز در مرکز استانبول یکی از لوکس ترین و مدرن ترین هتل های استانبول است. هتل گراند حيات استانبول بهترین امکانات تفریحی را داشته و خدماتی شبانه روزی را به میهمانان خود میدهد. موقعیت هتل گراند حيات استانبول از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل و مرکز تجاری و فریحی بسیار خوب بوده و میتوان از این هتل برای هم اقامت تفریحی و هم اقامت تجاری استفاده کرد. اینترنت سرعت بالا و پارکینگ اختصاصی از ویژگی های خوب هتل گراند حيات استانبول است. همینطور هتل گراند حیات حدمات نگهداری از کودکان و دکتر هتل دارد.

اتاق های هتل گراند حیات استانبول

این هتل اتاق هاب بسیار راحت با طراحی دکوراسیون مدرن و زیبا دارد. خدمات به هر 360 اتاق شبانه روزی بوده و هرکدام مجهز به امکاناتی مثل سیستم تهویه هوای مناسب، تلوزیون بزرگ،مینی بار یا یخچال، حمام کامل و لوکس، اینترنت و .. میباشد.

اتاق های هتل گراند حیات استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل گراند حيات استانبول

امکانات تفریحی بسیاری برای سرگرم کردن مسافران تور استانبول در هتل گراند حيات استانبول تدارک دیده شده، امکانات ورزشی مثل، سالن بدنسازی به همراه استخر روباز، سونا و جکوزی، زمین تنیس و یوگا میباشد. امکانات دیگر مثل حمام ترکی، زمین بازی کودکان، کلاب، بارها و سرگرمی های شبانه میباشد. رستوران های هتل گراند حيات استانبول دو قسمت سیگاری ها و غیرسیگاری ها داشته یکی از ویژگی های خوب رستوران هاست. همینطور موزیک زنده به همراه انواع غذاهای بین المللی و نوشیدنی های گوناگون و فضایی خاص و دوستانه است.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل گراند حيات استانبول

آدرس هتل گراند حيات استانبول

Harbiye Mahallesi, Taşkışla Cd. No:1, 34367 Istanbul/Şişli/Şişli/İstanbul, Turkey