هتل گراند اورال استانبول : هتل سه ستاره گراند اورال در استانبول دارای کارکنانی حرفه ای و آموزش دیده بوده که به زبان های انگلیسی، اردو، ترکی، روسی و عربی مسلط هستند. این هتل از توریست ها و گردشگران میهمان تور استانبول به صورت شبانه روزی پذیرایی کرده و خدماتی که به ان ها ارائه داده شامل کتابخانه، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، صندوق امانات، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات و ... می باشند.

هتل گراند اورال استانبول

اتاق های هتل گراند اورال استانبول

هتل گراند اورال استانبول به طور کلی دارای 40 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت های اختصاصی

در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره انواع امکانات ضروری و مناسب ارائه شده، اما از امکاناتی که به صورت یکسان در تمام اتاق ها برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول ارائه شده اند میتوان به سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل گراند اورال استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گراند اورال استانبول

هتل گراند اورال استانبول یک رستوران داشته که در آن انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست ها تور ارزان استانبول سرو می کند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گراند اورال استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گراند اورال استانبول

از این هتل سه ستاره تا ایستگاه قطار ینی کاپی و منطقه فاتیح دو دقیقه فاصله است. فرودگاه بین المللی آتاتورک با هتل گراند اورال استانبول ده دقیقه فاصله دارد.