هتل گرانادا آلانیا : این هتل، در یکی از بهترین قسمت های آلانیا، شهر اوکورکالار قرار داشته، یکی از توریستی ترین شهرهای این منطقه قرار دارد. این منطقه نسبت به دیگر منطقه های آلانیا، مدرن تر و بزرگتر بوده. اگر قصد اقامت در این شهر را دارید، هتل گرانادا یکی از بهترین هتل های انتخابی برای توریست ها و گردشگران تور آلانیا میباشد. این هتل چهار ستاره، ساحل اختصاصی داشته و با مرکز شهر آلانیا سی کیلومتر فاصله دارد. از خدمات و امکانات این هتل میتوان به پارکینگ، اینترنت رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.

هتل گرانادا آلانیا

اتاق های هتل گرانادا آلانیا

هتل گرانادا آلانیا در کل 450 اتاق استاندارد، رویال، دلوکس، سوئیت و حتی ویلا داشته. اکثر اتاق های این هتل چهار ستاره تراس اختصاصی با ویوی دریا دارند. اتاق ها بوسیله کارکنان و خدمتگزارها روزانه نظافت شده و در طول شبانه روز سرویس دهی میشوند. هر اتاق این هتل دارای امکاناتی مثل مینی بار، گاوصندوق، تلفن، تلویوزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میزمطالعه و ... میباشد.

اتاق های هتل گرانادا آلانیا

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل گرانادا آلانیا

این هتل چهار ستاره برای تفریح و سرگرمی میهمانان و توریست ها تور آلانیا امکانات رفاهی و سرگرم کننده خوبی مثل استخر روباز، سونا و جکوزی، اسپا و آبگرم، سالن ورزشی، حمام ترکی، باغ سرسبز، ماساژ و ... ارائه میدهد. رستوران های هتل گرانادا آلانیا نیز انواع و اقسام غذاهای محلی، ترکی، فست فودها و غذاهای بین المللی را برای میهمانان خود آماده میکند. کافه کنار استخر نیز انواع نوشیدنی ها و غذاهای سبک را آماده کرده و از میهمانان پذیرایی میکند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل گرانادا آلانیا

دسترسی های نزدیک به هتل گرانادا آلانیا

از هتل گرانادا آلانیا تا آبشار معروف دیدنی ماناوگات نوزده مایل، تا مرکز شهر آلانیا سی دقیقه، 94 کیلومتر تا فرودگاه شهر الانیا و سی کیلومتر تا شهر عتیقه فاصله داشته و همینطور نزدیک ترین دسترسی را به ساحل و لنگرگاه الانیا درد.