هتل گراسونور هاوس دبی : هتل پنج ستاره گراسونور هاوس، از جمله هتل های لوکس با سطح کلاس جهانی بوده که بهترین اقامت را برای مهیمانان و توریست های تور دبی دارد. در این هتل شگفت انگیز، خدمه رفتاری حرفه ای داشته و به زبان های روسی، ژاپنی، انگلیسی و عربی، کاملا مسلط هستند. خدمات خوب و مورد نیازی مثل اینترنت و پارکینگ به صورت رایگان ارائه می شوند. همینطور برای افراد سیگاری و غیر سیگاری، مکان های مخصوص در هتل قرار دارد. هتل گراسونور هاوس دبی برای معلولین، خدمات ارائه داده و همچنین دارای امکانات بسیار خوبی مثل کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، منشی تور، روزنامه، سالن کنفرانس و جلسات و ... می باشند.

هتل گراسونور هاوس دبی

اتاق های هتل گراسونور هاوس دبی

اتاق های این هتل شیک پنج ستاره، امکانات و خدمات بسیار مدرنی برای میهمانان تور دبی ارائه میدهد. پنجره های اتاق ها قدی بوده و نورگیر بسیار خوبی دارند. از جمله خدمات لوکس و فوق العاده این اتاق ها برای میهمانان تلویزیون ماهواره ای، تراس اختصاصی به همراه دسترسی به Clun Lounge، لوازم بهداشتی و آرایشی از برند معروف بولگاری، حمام مرمر، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، تلفن، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... را میتوان نام برد.

اتاق های هتل گراسونور هاوس دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گراسونور هاوس دبی

هر روز غذاهای متفاوتی در رستوران های این هتل میل کنید! هتل گراسونور هاوس دبی دارای غذاهای دریایی به صورت هفتگی در رستوران اسلائون بوده و همینطور در رستوران بار بودا، انواع غذاهای ژاپنی و کوکتل ها را سرو می کند. میهمانان تور دبی در طبقه 44 از این هتل، میتوانند همراه با تماشای منظره فوق العاده از دبی، بهترین نوشیدنیها را داشته باشند. علاوه بر این رستوران های لوکس، امکانات رفاهی بسیار خوبی هم در این هتل هستند مثل استخر، اسپا، ماساژ، باغ، زمین گلف، حمام، کلاب های شبانه، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و ... .

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گراسونور هاوس دبی

دسترسی های نزدیک به هتل گراسونور هاوس دبی

هتل گراسونور هاوس دبی با مرکز تجاری امارات مال معروف تنها ده دقیقه با ماشین راه دارد. همینطور باشگاه بزرگ گلف امارات نیز در فاصله پنج دقیقه ای از هتل قرار دارد. از فرودگاه بین المللی تا هتل گراسونور هاوس دبی تنها بیست دقیقه با تاکسی راه است. با انتخاب این هتل برای اقامت به راحتی میتوانید به رستوران ها، جاذبه های گردشگری و سواحل دبی دسترسی داشته باشید.