هتل گاردن کلیف ریزورت پاتایا تایلند : هتل پنج ستاره گاردن کلیف در پاتایا، در امتداد ساحل قرار داشته و دارای ساحل اختصاصی است. از دلایلی که توریست ها و گردشگران تور تایلند این هتل را برای اقامت در پاتایا انتخاب می کنند، قرار داشتن در منطقه تجاری و تفریحی است. این هتل همه چیز تمام، اقامت بسیار لوکس و رویایی را برای توریست ها و گردشگران تور تایلند ارائه میدهند. کارکنان هتل گاردن کلیف ریزورت پاتایا برای میهمانان خود امکانات و خدماتی مثل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات خانه داری، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، آسانسور، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، سرویس دهی شبانه روزی، نگهداری از چمدان ها، سالن آرایشی، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس و جلسات و ... ارائه میدهد.

هتل گاردن کلیف ریزورت پاتایا تایلند

اتاق های هتل گاردن کلیف ریزورت پاتایا تایلند

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل به طور کلی 249 تا هستند که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های اختصاصی
  • اتاق های پاک و بدون دخانیات
  • اتاق های با امکانات مخصوص به معلولین
  • سوئیت های لوکس

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل از تراس اختصاصی خود به سمت شهر و ساحل بسیار زیبای منطقه چشم انداز خوبی دارند. دکوراسیون و طراحی اتاق ها و سوئیت های این هتل مدرن و راحت است. پنجره ها تمام قدی و مبلمان راحتی در تمام اتاقها هستند. از جمله امکانات اتاق ها و سوئیت های هتل گاردن کلیف ریزورت برای توریست ها و گردشگران تور تایلند شامل سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار یا یخچال، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم ، حمام اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.  

اتاق های هتل گاردن کلیف ریزورت پاتایا تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گاردن کلیف ریزورت پاتایا تایلند

رستوران این هتل پنج ستاره به اسم چوم تالای برای میهمانان تور تایلند انواع غذاهای تایلندی، بین المللی، اروپایی، انواع دسرهای فرانسوی و نوشیدنی های متنوع و مختلف را سرو می کند. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوان به کتابخانه، باغ بزرگ و سرسبز، ورزش های آبی مختلف، استخرهای روباز، بازی پینگ پنگ، بیلیارد، گیم نت، زمین بازی برای کودکان، کرایه دوچرخه، اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، تراس حمام آفتاب و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گاردن کلیف ریزورت پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل گاردن کلیف ریزورت پاتایا تایلند

این هتل پنج ستاره به بسیاری از جاذبه های گردشگری معروف این شهر مثل مینی سیام، خیابان معروف واکینگ استریت، ساحل کرسنت و ... دسترسی نزدیک دارد. همینطور میدان دلفین در فاصله نهصد متری این هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی پاتایا از هتل گاردن کلیف ریزورت، 150 کیلومتر فاصله داشته و پانصد متر تا مرکز خرید گاردن رویال پاتایا راه دارد.