هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا تایلند : هتل پنج ستاره کیپ دارای ریزورت پاتایا تایلند، در منطقه شمالی این شهر قرار داشته و به دارای ساحل خصوصی می باشد. این هتل در یک محیط سرسبز و جنگلی بوده و محیط بسیار زیبایی دارد. از امکانات و خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوان به سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات و ... اشاره کرد.

هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا تایلند

اتاق های هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا تایلند

هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا تایلند به طور کلی 264 اتاق و سوئیت دلباز و بسیار راحت بوده و به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های رو به ساحل
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های معمولی
  • سوئیت های دولوکس
  • سوئیت های جونیور

اتاق ها و سوئیت های این هتل به سمت دریا تراس بزرگ و خصوصی دارند. داخل اتاق با کاشی کاری های بسیار زیبا و ظریف، طراحی و دکور شده اند. از جمله امکانات موجود در این اتاق ها و سوئیت ها میتوان به حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا تایلند

رستوران این هتل برای میهمانان تور تایلند انواع غذاهای بین المللی، آسیایی، محلی و ... را در هر سه وعده غذایی، به همراه نوشیدنی های مختلف آماده می کند. همینطور امکانات رفاهی هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا شامل سالن بدنسازی، دو استخر روباز، ماساژ و اسپا، آبگرم، سالن بازی برای کودکان و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا تایلند

با اقامت در این هتل پنج ستاره به خیابان واکینگ استریت و مراکز خرید بسیار خوب این منطقه دسترسی بسیار راحت با فاصله ده تا پانزده دقیقه با تاکسی دارد. همینطور فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 45 دقیقه ای این هتل می باشد.