هتل کینگ دیوید تفلیس گرجستان : هتل پنج ستاره کینگ دیوید تفلیس، یکی از بهترین هتل های شهر بوده که کارکنان آن نیز به زبان های گرجی، روسی و انگلیسی کاملا مسلط هستند. از جمله خدماتی که هتل کینگ دیوید به میهمانان و توریست های تور گرجستان ارائه میدهد میتوان به کرایه اتومبیل، محوطه مخصوص استعمال سیگار، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، آسانسور، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، صرافی، سالن آرایشی، ممنوعیت ورود حیوانات و ... اشاره کرد.

هتل کینگ دیوید تفلیس گرجستان

اتاق های هتل کینگ دیوید تفلیس گرجستان

هتل کینگ دیوید تفلیس گرجستان، به طور کلی دارای 22 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های عروس
  • اتاق های بدون صدا
  • سوئیت ها

در اتاق ها و سوئیت های هتل کینگ دیوید تفلیس گرجستان، یک سری امکانات و خدمات مشابه نظیر گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار یا یخچال، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، امکان سرو صبحانه در اتاق و ... برای راحتی اقامت میهمانان و توریست های تور گرجستان ارائه شده اند.

اتاق های هتل کینگ دیوید تفلیس گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کینگ دیوید تفلیس گرجستان

کافه های هتل، به صورت روزانه صبحانه را بوفه ای سرو می کنند. همینطور توریست ها و گردشگران تور گرجستان میتوانند برای صرف دیگر وعده های غذایی، از رستوران ها و کافه های موجود در خیابان آقماشنبلی استفاده کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کینگ دیوید تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل کینگ دیوید تفلیس گرجستان

هتل کینگ دیوید پنج ستاره از ایستگاه مترو مرجان ایشویلی هفت دقیقه فاصله دارد. جاذبه های گردشگری نزدیک به این این هتل برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان میدان هیروز با نهصد متر، سیرک و تئاتر مرجانیشویلی با هفتصد متر و پل کوئین با پانصد متر فاصله می باشند. فرودگاه بین المللی نیز بیست کیلومتر از هتل کینگ دیوید تفلیس گرجستان فاصله دارد.