هتل کیمیا قشم : گروه هتل سازی کمیا کار هتل سازی خود را در جزیره زیبای قشم از سال 83 شروع کرد و در این مدت کم توانست شهرت بسیار خوبی در بین تورهای مختلف قشم بدست آورد. هتل کمیا یک هتل بسیار زیبا و دلپذیر با داشتن سه ستاره بر فراز ساختمانش، یکی از بهترین هتل های جزیره ی قشم محسوب می شود. اداره این مجموعه به دست پرسنل حرفه ای و مدیریت تخصصی باعث شده، مشتریان اوقات خوشی را در مدت اقامت خود داشته باشند و با رضایت خاطر کامل هتل را ترک کنند. تجربه اقامت در هتل کیمیا یک تجربه لذت بخش خواهد بود. امکانات و خدماتی که در این هتل ارائه می شود، تمام نیازهای هر گردشگری را مرتفع خواهد کرد. یکی از امتیازهای بسیار مهم هتل ها، نزدیکی به اماکن گردشگری و تاریخی و همچنین فروشگاه های محلی و مراکز خرید است. جزیره قشم یکی از محل هایی است که علاوه بر جذابیت های دیدنی و گردشگری از جاذبه خرید های ارزان قیمت برخوردار است. یکی از انگیزه های اصلی گردشگران برای سفر به قشم، گردش در بازارهای محلی، فروشگاه ها و خرید محسوب می شود.

هتل کیمیا قشم

خدمات هتل کیمیا قشم

امکانات هتل کمیا در سطح بسیار مناسبی قرار دارند. از جمله این امکانات می توان به فضای بسیار زیبا و دل نشین لابی اشاره کرد. طراحی لابی هتل کیمیا به شکلی بسیار زیبایی انجام گرفته و به بهترین نحو دکور شده است. از دیگر امکانات هتل می توان به وجود اینترنت بی سیم درون لابی و اتاق ها اشاره کرد که افراد می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. مهمانداران هتل کادر آموزش دیده ای هستند که در صورت لزوم می توانند شما را در زمینه اقامتتان در هتل و یا گردش در شهر راهنمایی کنند. خدمات هتل کیمیا نیز بسیار کامل و بی نقص انجام می شود. خدمات لباس شویی و خشک شویی، خدمات رزرواسیون شبانه روزی و خدمات پذیرایی، بخشی از خدمات پرسنل هتل کیمیا به شمار می رود.

خدمات هتل کیمیا قشم

اتاق های هتل کیمیا قشم

چیدمان اتاق های هتل کیمیا به نحو بسیار دلپسندی انجام گرفته و کاملا مشخص است که این کار به دست گروه حرفه ای و با تجربه ای اجرا گشته است. تمامی اتاق های هتل به بهترین و مدرنترین تجهیزات رفاهی مجهز شده اند و نیازهای گردشگران را به خوبی مرتفع می کنند. در این اتاق ها سیستم های گرمایشی و سرمایشی جدیدی به کار برده شده و تهویه هوا به خوبی انجام می شود. از جمله وسایل به کار رفته در اتاق های هتل می توان به تلویزیون، وسایل حمام، دمپایی، سشوار و اینترنت رایگان اشاره کرد.

اتاق های هتل کیمیا قشم

رستوران های هتل کیمیا قشم

در رستوران هتل کیمیا به جز وعده صبحانه، وعده های ناهار و شام نیز سرو می شود. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع و غذاها بسیار با کیفیت هستند. در صورتی که در هتل کیمیا اقامت داشته باشید از هر گونه رستوران و غذاخوری درون شهر بی نیاز خواهید بود.

رستوران های هتل کیمیا قشم

دسترسی های نزدیک به هتل کیمیا قشم

کادر مدیریتی هتل کیمیا با در نظر گرفتن خواسته های مسافرین قشم، هتل را نزدیک به مراکز خرید و فروشگاه ها بنا کرده اند تا میهمانان هتل به راحتی بتوانند به علاقه مندی های خود برسند. هتل کیمیا را می توان یکی از نزدیکترین اقامتگاه ها به پارک ساحلی بسیار زیبا و پرطرفدار زیتون دانست. دسترسی این هتل به سایر اماکن گردشگری جزیره قشم، مناسب است. آنچه که در کنار خرید و گردش در اماکن تاریخی سفر به قشم را بسیار ماندگار و خاطره انگیز می کند، تماشای خلیج نیلگون فارس و لذت بردن از تفریحات دریایی این جزیره است. هتل کیمیا در منطقه ای نزدیک به دریا واقع شده و میهمانان تور قشم می توانند در هر زمان که اراده کنند و دلتنگ دریا شوند، خود را به ساحل خلیج نیلگون برسانند و از آرامشی وصف ناشدنی بهره مند شوند.