هتل کیمالا پوکت : اقامت در این هتل پنج ستاره بی نظیر در شهر پوکت، یکی از بهترین انتخاب هایی است که برای تور پوکت خود کرده اید. این هتل در منطقه کامالای، منطقه ای جنگلی با چشک انداز دریا، روی یک تپه قرار دارد. هتل کیمالا پوکت سال 2016 تاسیس شده و به همین خاطر یکی از هتل های با امکانات پیشرفته و مدرن است. طراحی و نحوه دکوراسیون این هتل شگفت انگیز از فلسفه تایی الهام گرفته و دارای امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، سالن کنفرانس و جلسه و مراسمات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، نگهداری از کودکان، پذیرش شبانه روزی و ... میباشد.

هتل کیمالا پوکت

اتاق های هتل کیمالا پوکت

این هتل، 38 ویلا با امکانات اختصاصی و فوق العاده ای داشته که همراه با سرویس دهی شبانه روزی آن را در اختیار میهمانان و توریست های تور پوکت قرار میدهد. ویلاهای این هتل پنج ستاره، زیر سایبان های و در قسمت های جنگلی قرار داشته و هرکدام مجهز به استخر اختصاصی، تراس، مینی بار، حمام اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز، لوازم بهداشتی و آرایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، میز مطالعه، مبلمان، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... هستند. همینطور دکوراسیون داخلی ویلاها شبیه به فرهنگ و زندگی اعالی قدیمی پوکت است.

اتاق های هتل کیمالا پوکت

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کیمالا پوکت

هتل کیمالا پوکت چهار رستوران داشته که در رستوران اصلی آن انواع و اقسام غذاهای تایلندی و بین المللی سرو میشود. رستوران کنار استخر، فضایی صمیمی تر و دنج تری داشته و انواع نوشیدنی ها و چای های مختلف را برای میهمانان آماده میکند. میهمانان هتل کیمالا پوکت میتوانند از امکانات اسپای و ماساژ این هتل استفاده کرده و خستگی سفر را برطرف کنند. همینطور میتوانند با شنا در استخر، پیاده روی در باغ، حمام آفتاب در تراس هتل، سونا و جکوزی، و استفاده از سالن ورزشی و یوگای اقامت خوبی را برای خود رقم بزنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کیمالا پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل کیمالا پوکت

از این هتل پنج ستاره تا فرودگاه بین المللی پوکت نوزده کیلومتر، یعنی حدود چهل دقیقه فاصله دارید. همینطور تا منطقه معروف پاتونگ پانزده دقیقه و تا فانتاسی شو پنج دقیقه راه خواهید داشت.