هتل کوئین الیزابت آنتالیا : هتل چهار ستاره کوئین الیزابت، در منطقه کمر قرار داشته و یکی از زیباترین هتل های شهر از نظر نمای خارجی است. میتوان گفت نمای خارجی آن بیشتر توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا به سمت خود جذب می کند. این هتل لوکس و زیبا در سال 2007 در منطقه کمر ساخته شده و شش طبقه دارد. همینطور دارای ساحل اختصاصی با فاصله 150 متر می باشد. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در این هتل ارائه شده است. کارکنان و خدمه هتل به صورت شبانه روزی میهمانان را پذیرش کرده و به انها سرویس دهی می کنند. گوشه ای از خدمات بسیار خوب این هتل برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری آنتالیا شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، نظافت روزانه، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، صندوق امانات، اسانسور، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، روزنامه رایگان در لابی و ... می باشند.

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

اتاق های هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا به طور کلی دارای 395 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت های رویال
  • سوئیت های جونیور
  • سوئیت های سینیور
  • سوئیت های دلوکس
  • سوئیت های دوبلکس پرزیدنت
  • سوئیت های دوبلکس با استخر اختصاصی روباز در پل کاپیتان
  • ویلاهای دوبلکس لیک

در هر اتاق و سوئیت از این هتل چهاره ستاره که اقامت داشته باشید، بهترین و مدرن ترین امکانات برای شما ارائه شده که البته هرکدام منحصربفرد هستند. اما امکاناتی که به صورت یکسان در هر اتاق و سوئیت هتل کوئین الیزابت آنتالیا پیدا می شود میتوان به تراس اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق الکترونیکی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، نشیمن بزرگ و ... را نام برد.

اتاق های هتل کوئین الیزابت آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل کوئیت الیزابت چند رستوران دارد. در رستوران اصلی این هتل انواع و غذاها در وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای سرو می شوند. منوی غذایی این شش رستوران در هتل شامل غذاهای دریایی، ایتالیایی، فرانسوی، چینی، سنتی ترکی، بین المللی و ... می باشند. کافه بارهای آن نیز مشغول به سرو اسنک ها و نوشیدنی های مختلف گرم و سرد هستند. اما از امکانات فوق العاده سرگرم کننده در این هتل میتوان به حمام ترکی، سونا و جوکوزی، استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی با چند سرسره آبی بزرگ، سالن بدنسازی، مرکز اسپا و ماساژ، تنیس، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، دارت، مینی گلف، واترپلو، جت اسکی، قایق رانی و باشگاه و زمین بازی برای کودکان اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کوئین الیزابت آنتالیا

 دسترسی های نزدیک به هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل کوئین الیزابت چهار ستاره، در منطقه گونوک قرار داشته و از مرکز شهر نیز سی کیلومتر فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی انتالیا تا هتل کوئین الیزابت چهل کیلومتر راه است.