هتل کوپالا تفلیس گرجستان : این هتل سه ستاره، در قلب شهر تفلیس، منطقه آولاباری قرار دارد. کارکنان هتل کوپالا با زبان های انگلیسی و روسی و گرجی با توریست ها و گردشگران تور گرجستان صحبت می کنند. امکاناتی که کارکنان هتل کوپالا تفلیس برای توریست های تور گرجستان ارائه میدهند، شامل روزنامه در لابی، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن برگزای ضیافت و مراسمات، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، تراسنفر فرودگاهی و درون شهری، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کافی نت و ... می باشند.

هتل کوپالا تفلیس گرجستان

اتاق های هتل کوپالا تفلیس گرجستان

هتل کوپالا تفلیس، به طور کلی 28 اتاق دارد. این 28 اتاق، هرکدام دارای تراس اختصاصی به سمت رودخانه و شهر دارند. امکاناتی که صورت مشابه در این اتاق ها وجود دارند شامل مینی بار، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل کوپالا تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کوپالا تفلیس گرجستان

در رستوران این هتل، غذای خود را روی تراس در پشت بام، در حالی که منظره ای پانوراما از شهر دارید میل کنید. این رستوران در پشت بام انواع و اقسام غذاهای اروپایی، گرجی و بین المللی را برای میهمانان تور گرجستان خود به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کوپالا تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل کوپالا تفلیس گرجستان

هتل کوپالا سه ستاره تفلیس، در پانصد متری از ایستگاه مترو آولاباری قرار دارد. جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل سه ستاره، حمام سنتی، شهر قدیمی، و رستورانها و کافه های نزدیک به آن هستند. فاصله بین فرودگاه بین المللی تفلیس تا هتل کوپالا تنها پانزده کیلومتر است.