هتل کورومار کوش آداسی : یکی از بهترین هتل های کوش آداسی، هتل کورومار بوده که امکانات بیشتر و بهتری در مقایسه با دیگر هتل های اطراف خود دارد. هتل کورومار روی یک پرتگاه مقابل دریای اژه قرار گرفته و منظره فوق العاده ای به سمت جزیره پیگون دارد. این هتل مدرن و باشکوه سال 1990 ساخته شده و بارها مورد بازسازی قرار گرفته، آخری بازسازی انجام شده برای این هتل، سال 2006 بوده که امکانات بهتری به آن اضافه شد. امکانات . خدمات ارائه شده در هتل کورومار کوش آداسی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، صرافی، اتاق های مخصوص بازی، تلوزیون و کنفرانس، لابی مجهز به اینترنت رایگان، فروشگاه داخل هتل، سوپرمارکت، کلوپ های سرگرمی و تفریحی، قسمت مخصوص غیرسیگاری ها، اتوشویی و خشکشویی و ارائه خدمات پزشکی میباشد که البته این مورد آخری با هزینه جدا همراه است.

هتل کورومار کوش آداسی

اتاق های هتل کورومار کوش آداسی

اقامت در اتاق های این هتل یکی از خواسته های دوباره گردشگران و توریست ها تور کوش آداسی است که یکبار در این هتل اقامت داشتند. چه کسی نمیخواهد منظره ای به سمت دریای اژه و جزیره زیبای کبوتر داشته باشد؟ علاوه بر این امکاناتی که این هتل ارائه میدهد، بسیار بهتر و مدرن تر بوده به همین دلیل یکی از هتل های خوب کوش آداسی برای اقامت محسوب میشود. هر اتاق هتل کورومار کوش آداسی یک تراسی مبله، تلوزیون بزرگ، فضای بازتر، حمام اختصاصی و لوکس، اتاق نشیمن، ماهواره، اینترنت رایگان و سیستم تهویه هوای مناسب دارد.

اتاق های هتل کورومار کوش آداسی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل کورومار کوش آداسی

این هتل پنج ستاره با اینهمه امکانات خوب و مدرنی که داشته، امکانات تفریحی بسیاری هم دارد، از جمله  دو ساحل و دو استخر، سالن با امکانات ورزشی کامل، زمین بازی مخصوص تنیس، زمین بازی برای کودکان، حمام ترکی، سونا و جکوزی، مرکز اسپا و ماساژ حرفه ای، باغی سرسبز و فوق العاده روی تپه که یکی از جاذبه های دیدنی کوش آداسی نیر میباشد. همینطور از هتل میتوانید با کمی پیاده روی به دهکده تاریخی کرازلی رفته از آثار تاریخی باقی مانده مربوط به زمان هلنیستیک پیگال دیدن کنید. در کنار همان باغ رستوران هتل سنتی و بین المللی هتل قرار گرفته که با بهترین مد روز دکور شده و چشم اندازی زیبا و دیدنی دارند.