هتل کورال بوتیک تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره کورال بوتیک تفلیس گرجستان از آن دسته هتل های گرجستان در منطقه چوگورتی تفلیس بوده که به خاطر هزینه مناسب و اقامت راحتی که ارائه میدهد، مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان قرار گرفته. پذیرش و سرویس دهی در این هتل به صورت شبانه روزی بوده و خدماتی که ارائه می شوند شامل فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ اختصاصی و اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، صرافی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، آسانسور، باغ و ... می باشند.

هتل کورال بوتیک تفلیس گرجستان

اتاق های هتل کورال بوتیک تفلیس گرجستان

هتل کورال بوتیک تفلیس گرجستان، در کل 22 اتاق با تراس اختصاصی و بزرگ دارد. همینطور بعضی از اتاق های این هتل دارای جکوزی و یا وان اسپا هستند. نشیمن تمام اتاق ها بزرگ و جدا بوده و امکانات مشابهی که داخل آن ها ارائه می شوند میتوان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل کورال بوتیک تفلیس گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کورال بوتیک تفلیس گرجستان

رستوران هتل کورال بوتیک تفلیس برای میهمانان تور گرجستان خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، اروپایی و گرجی را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می کند. همینطور امکانات رفاهی خوبی مثل استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ و اسپا و ... برای ارائه میدهد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کورال بوتیک تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل کورال بوتیک تفلیس گرجستان

این هتل چهار ستاره از سالن تئاتر و اوپرای روستاولی، یک کیلومتر و از میدان فریدام دو کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین الملل شهر تفلیس نیز در فاصله پانزده کیلومتری از هتل کورال بوتیک می باشد.