هتل کورال اورینتال دبی : در میدان برج النهار دیره، هتل کورال اورینتال دبی قرار دارد. توریستها و گردشگران تور دبی میتوانند روی این هتل به عنوان یکی از هتل های خوب و مناسب حساب کنند. کارکنان هتل کورال اورینتال دبی مسلط به زبان های انگلیسی، ترکی و روسی هستند. ترنسفر فرودگاهی هتل به صورت شبانه روزی در اختیار میهمانان قرار داشته و میهمانان در هتل کورال اورینتال دبی دارای امکاناتی مثل فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه خودرو، نگهداری از کودکان، اتاق کنفرانس، سالن همایش و مراسمات،خدمات خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، سالن زیبایی ، اینترنت رایگان و ... میباشد.

هتل کورال اورینتال دبی

اتاق های هتل کورال اورینتال دبی

این هتل چهار ستاره در دبی، 95 اتاق زیبا دو مبله داشته که هرکدام با رنگ های روشن و ملایم تزئین شده اند. اتاق ها نشیمن جدا و بزرگی داشته و امکاناتی نظیر اینترنت وایرلس رایگان، سیستم تهویه پیشرفته، مینی بار یا یخچال، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، تلوزیون ماهواره ای، میزمطالعه، نظافت روزانه، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان دارند.

اتاق های هتل کورال اورینتال دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کورال اورینتال دبی

هتل کورال اورینتال دبی دو رستوران با محیطی دنج و دوستانه داشته که به صورت شبانه روزی هر غذایی که میل داشته باشید برای شما سرو خواهند کرد. در کنار این دو رستوران کافه ای هم قرار داشته که انواع و اقسام نوشیدنی های گرم و سرد را برای میهمانان خود آماده میکند. توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند با استفاده از امکانات تفریحی هتل مثل استخر، سونا و جکوزی، تراس بزرگ در فضای باز، سالن بدنسازی، خدمات اسپا و ماساژ، خود را سرگرم کنند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کورال اورینتال دبی

دسترسی های نزدیک به هتل کورال اورینتال دبی

هتل کورال اورینتال دبی بهترین فاصله را تا بازار طلا و بازار ادویه دبی دارد. با اقامت در این هتل به راحتی به مراکز تجاری و تفریحی و فرهنگی شهر دسترسی داشته و ساحل ممرز در چهار کیلومتری شما قرار دارد. از هتل کورال اورینتال دبی تا فرودگاه بین المللی پنج کیلومتر راه است.