هتل کوتا پارادیسو اندونزی : هتل پنج ستاره کوتا پاردیسو، اقامتگاهی مدرن، لوکس و مجهز در جاکارتای اندونزی که شش غذاخوری، سرویس ترنسفر رایگان به فرودگاه، سالن کنفرانس تجهیز شده و اینترنت رایگان در سرتاسر هتل میباشد همینطور با داشتن 250 اتاق خدمات شبانه روزی به شما میدهد. هتل کوتا پارادیسو اندونزی بسیار مدرن و زیبا طراحی شده و اقامتی آرام و مملو از آرامش را به شما میدهد.

اتاقهای هتل کوتا پارادیسو اندونزی

این هتل مدرن و پر امکانات اتاق هایی برای خانواده ها، معلولین و همینطور سوئیت های بزرگ را به میهمانان و توریست های تور اندونزی ارائه میدهد. همه اتاق های کوتا پارادیسو با جدیدترین مد روز طراحی شده و کف پوش چوبی دارد. علاوه بر طراحی زیبا بعضی از اتاق ها رو به دریای بی کران اندونزی قرار دارد. امکانات خوب و منحصر بفرد سرویس بهداشتی مرمری، حمام لوکس و مجهز، سیستم تهویه هوا، اینترنت در همه اتاق ها، خدمات شبانه روزی تلوزیون، قهوه ساز و چای ساز دارد

اتاقهای هتل کوتا پارادیسو اندونزی

رستوران های هتل کوتا پارادیسو اندونزی

شبی سرگرم کننده همراه با موسیقی و بازی های جالب را در کافه بی کاپل و گریل بین المللی هتل کوتا پارادیسو اندونزی بگذرانید. همینطور میتوانید از استخر کافه لاگونا همراه با نوشیدنی نوشدنی مورد علاقه خود استفاده کنید .هر شش رستوران هتل برای قشری از مسافران و توریست ها غذا سرو میکند حتی ژاپنی ها، سنگاپوری ها و... . شما میتوانید شامی را زیر ستاره های آسمان اندنزی در کافه ال پاتیو داشته باشید و یا در کنار استخر از نوشیدنی ها و غذاهای سبم و خو کافه لاگونا استفاده کنید.

رستوران های هتل کوتا پارادیسو اندونزی

امکانات تفریحی هتل کوتا پارادیسو اندونزی

از امکانات خوب این هتل میتوان استخر در کنار کافه، حمام آفتاب، سالن آبگرم، ماساژ سنتی بالی و یک مرکز ورزشی کامل اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل کوتا پارادیسو اندونزی

آدرس هتل کوتا پارادیسو اندونزی

Jl. Kartika Plaza, Tuban, Bali, 80361 Kuta, Indonesia