هتل کنت استانبول  : هتل چهار ستاره کنت خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بی سیم، پارکینگ اختصاصی و روزنامه در لابی را به صورت رایگان به میهمانان و توریست های تور استانبول خود ارائه میدهد. همینطور از دیگر امکانات و خدمات هتل کنت برای توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوان به صرافی، خدمات خانه داری، خدمات نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خشکشویی و اتوشویی، فضای سبز، نمازخانه، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... اشاره کرد.

هتل کنت استانبول

اتاق های هتل کنت استانبول

هتل کنت استانبول، در مجموع 94 اتاق داشته که این 94 اتاق به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته

اتاق های این هتل دیوارها و شیشه های دوجداره داشته و سرویس دهی شبانه روزی دارند. از امکاناتی این هتل برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه میدهد شامل سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی، حمام اختصاصی، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز، خدمات خانه داری، نظافت روزانه، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق و ... می باشند. 

اتاق های هتل کنت استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کنت استانبول

رستوران هتل کنت برای میهمانان تور استانبول انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی، آسیایی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کند. کافه هورن نیز صبحانه های مفصل و اورگانیک ارائه میدهد. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل چهار ستاره میتوان به سونا و جکوزی، چایخانه سنتی، زمین تنیس، بیلیارد، کتابخانه، دوچرخه، سالن ورزشی، استخر، گیم نت، اتاق بازی برای کودکان، اسپا و ماساژ و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کنت استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل کنت استانبول

هتل کنت چهار ستاره استانلول درست روبروی دستگاه تراموای دانشگاه لاللی قرار دارد. میدان تکسیم نیز در فاصله شش کیلومتری از این هتل می باشد. جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل چهار ستاره بازار بزرگ استانبول، مسجد سلمانیه، میدان اسب دوانی، مسجد آبی، کلیسا، مسجد ایاصوفیه، آب انبار، میدان بایزید و ... می باشند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی، هجده کیلومتر است.