هتل کمپینسکی دبی : این هتل نزدیک به هتل اسکای دبی بوده و دسترسی بسیار راحتی به دبی مال دارد. همچنین امکان استفاده از اینترنت و پارکینگ را به صورت رایگان به شما میدهد. هتل 5ستاره امکانات بسیاری را برای میهمانان خود قرار داده مثل، خدمات نگهداری از کودکان، لباس شویی و خشک شویی، استفاده از هتل برای میهمانی ها و مراسم های شما و ... که این هتل را در زمینه خود منحصر بفرد کرده است. کارکنان هتل شبانه روزی خدمات خود را ارائه میدهند و در تلاش هستند تا بهترین اقامت در دبی را در هتل کمپینسکی دبی داشته باشید. کارکنان به زبان های اوکراینی، ترکی، فیلیپینی، روسی، نروژی، هلندی، ایتالیایی، اندونزیایی، هندی، ‏فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی عربی ‏صحبت میکنند.

اتاق های هتل کمپینسکی دبی :

اتاقهایی که برای اقامت به شما تحویل داده میشود با توجه به انتخاب شما دارای نشیمنی بزرگ، تلوزیون های ماهواره دار بزرگ،قهوه ساز و چای ساز، و همیطور عایق صدا که نمیگذارد صدایی مزاحم شما شود.

اتاق های هتل کمپینسکی دبی

رستوران های هتل کمپینسکی دبی :

هر ظهر خود را با صرف نهار و چای در رستوان Aspen میل کنید. اگر علاقه کند به غذاهای اسپانیایی هستید رستوران های Salero Tapas & Bodega به همراه نوشیدنی های بار Mosaic Chill بهترین غذاهای اسپانیایی را برای شما سرو میکنند. یا اگر به خوردن غذاهایی به غیر از خاورمیانه ای عادت ندارید، رستوران ، Olea در خدمت شما میباشد.

رستوران های هتل کمپینسکی دبی

امکانات تفریحی هتل کمپینسکی دبی :

سرگرمی های بسیاری برای توریست ها و مسافان تور دبی در این هتل برنامه ریزی شده مثل انواع ورزش های اسکی به همراه تمامی تجهیزات، زمین تنیس و گلف، استخر روباز و سالن ورزشی بزرگ. و دیگر امکانات خوب دیگری مثل مرکز اسپا و ماساژ فوق العاده پرطرفدار، اتاق و زمین بازی برای کودکان میباشد.

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی تنها بیست  دقیقه و تا پارک آبی وایلد وادی سه کیلومتر میباشد.

امکانات تفریحی هتل کمپینسکی دبی

آدرس هتل کمپینسکی دبی :

Sheikh Zayed Road, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates