هتل کمفرت این دبی : هتل سه ستاره مجهز و مناسب در خیابان الریگا، در منطقه دانتون دیره قرار دارد. هتل کمفرت این دبی شبانه روزی میهمان پذیرش کرده و خدمه آن به چندین زبان هندی، انگلیسی و عربی مسلط هستند. امکاناتی که هتل کمفرت برای میهمانان خود ارائه میدهد شامل اتاق جلسه، ترنسفر فرودگاهی، ترنسفر درون شهری، پارکینگ رایگان، سالن آرایشگاهی، خدمات نگهداری از کودکان، اینترنت رایگان در لابی و سراسر هتل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، ترنسفر به سمت هتل و ... میباشد. همینطور با اقامت در این هتل دیگر نیازی نیست برای خرید سوغاتی و هدایا از هتل بیرون بروید، هتل کمفرت این دبی فروشگاه ها و غرفه های خوبی برای خرید هدایا و سوغاتی دارد.

هتل کمفرت این دبی

اتاق های هتل کمفرت این دبی

هتل کمفرت این دبی چندین اتاق :

  • سوپریور
  • اتاق های سه نفره
  • سوئیت ها
  • اتاق های پاک

هستند. این اتاق ها بسیار تمیز و پاکیزه بوده و سرویس دهی شبانه روزی به آنها تعلق میگیرد. از اتاق های هتل کمفرت چشم انداز دلنشینی به سمت ساحل دبی و شهر خواهید داشت همینطور امکانات این هتل شامل مینی بار، یخچال، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، نظافت روزانه، تلفن، تلوزیون و دکوراسیونی مدرن و زیبا میباشد.

اتاق های هتل کمفرت این دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کمفرت این دبی

رستوران های این هتل سه ستاره بین توریست ها و گردشگران تور دبی بسیار معروف و محبوب بوده. رستورانهای این هتل انواع غذاهای هندی، سنتی دبی و بین المللی را برای میهمانان خود آماده کرده و شبانه روزی غذا سرو میکنند. برای سرگرمی و تفریح در هتل میتوانید از استخر روی پشت بام با چشم انداز پانوراما شهر، سونا و جکوزی استفاده کنید.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کمفرت این دبی

دسترسی های نزدیک به هتل کمفرت این دبی

از هتل کمفرت این دبی تا فرودگاه بین المللی دبی پنج دقیقه راه با ماشین و تا مرکز خرید الغریر و ایستگاه متروی یونیون اسکوئر چند قدم پیاده راه است.