هتل کلاریج دبی : این هتل سه ستاره، در خیابان عمربن خطاب، یک کیلومتری از مرکز شهر دبی قرار دارد. کلاریج بهترین هتل برای آسیایی ها، به خصوص ایرانی بوده خدمات خوبی هم به میهمانان تور دبی خود ارائه میدهد. ترانسفر فرودگاهی به ساحل و مراکز خرید برای میهمانان به صورت رایگان بوده و همینطور شما میتوانید به صورت رایگان از اینترنت و پارکینگ هتل استفاده کنید. خدمات خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، سرویس دهی 24 ساعته، کرایه اتومبیل، کافی نت، خدمات گردشگری، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، روزنامه، و ... از دیگر خدمات خوب این هتل سه ستاره است که به میهمانان تور دبی ارائه میشود.

هتل کلاریج دبی

اتاق های هتل کلاریج دبی

هتل کلاریج دبی 98 اتاق داشته که به دو دسته استاندارد و کلاسیک تقسیم می شوند. توریست ها و گردشگران ایرانی تور دبی با اتاق های این هتل راحت تر بوده و احساس آرامش بیشتری در آن ها دارند. کف اتاق های هتل کلاریج دبی با فرش پوشیده شده و پنجره های آن، چشم انداز پانوارمایی به سمت شهر دارند. اتاق های هتل کلاریج دبی دارای خدماتی مثل سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت، سرویس دهی 24 ساعته، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی و ... می باشند.  

اتاق های هتل کلاریج دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کلاریج دبی

این هتل چندین سالن غذاخوری داشته اما بهترین رستوران آن رستوران هندی با انواع غذاهای پر ادویه و تند بوده که همراه با موسیقی زنده برای شما سرو می شوند. دیگر رستوران این هتل سه ستاره، رستوران لبنانی با انواع غذاهای لبنانی است. از جمله تفریحات این هتل میتوان به استخر روباز و سالن بیلیارد اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کلاریج دبی

دسترسی های نزدیک به هتل کلاریج دبی

هتل کلاریج در بهترین منطقه از دیره قرار داشته و به جاذبه های گردشگری، مراکز تجاری و تفریحی بسیار نزدیک است. از هتل کلاریج دبی تا ایستگاه اتوبوس سیصد متر و تا فرودگاه بین المللی شهر دبی فاصله است.