هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند : هتل سه ستاره کریستال پالاس در منطقه چونبری قرار داشته که به ساحل معروف شهر هم دسترسی راحت دارد. از خدماتی که این هتل برای میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه میدهد شامل سرویس دهی شبانه روزی، خدمات نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، میز تور، خدمات برای افرادمعلول، آسانسور، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات روزانه، صرافی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن آرایشی، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، روزنامه در لابی، پذیرش 24 ساعته و ... می باشند.

هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند

اتاق های هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند

هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند، به طور کلی دارای 28 اتاق و سوئیت می باشد که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • سوئیت های دولوکس

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل تراس اختصاصی به سمت شهر دارند. دکوراسیون و طراحی آن بسیار معاصر و مدرن است. از امکانات یکسان این هتل میتوان به سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند

میهمانان تور تایلند با اقامت در این هتل سه ستاره از امکانات سرگرم کننده و تفریحی مثل استخر روباز، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... برخوردار خواهند بود. رستوران آلفریسکو برای توریست ها و میهمانان تور تایلند خود انواع غذاهای بین المللی، تایلندی، غربی و ... ر در هر سه وعده غذایی آماده می کنند. کافه کنار استخر نیز انواع نوشیدنیهای مختلف گرم و سرد و اسنک ها را سرو می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند

این هتل سه ستاره در پاتایا، با مرکز شهر پانصد متر فاصله دارد. همینطور مراکز تجاری و تفریحی در این در بهترین فاصله از آن قرار دارد. خیابان واکینگ استریت که یکی از جاذبه های اصلی پاتایاست در چند قدمی از هتل کریستال پالاس می باشد. فاصله زمانی هتل کریستال پالاس پاتایا تا فرودگاه بین المللی تنها یک ساعت است.