هتل کریستال واترورلد آنتالیا : هتل پنج ستاره کریستال واترورلد، سال 2013 با 42000 مترمربع مساحت افتتاح شده و دارای نه ساختمان پنج طبقه و چهار ساختمان سه طبقه می باشد. همینطور پانصد متر ساحل شنی اختصاص دارد. کارکنان این هتل به زبان های ترکی، روسی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند. در تمام هتل استعمال سیگار ممنوع بوده و از امکاناتی به توریست ها و گردشگران تور آنتالیا تعلق می گیرند میتوان به سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، صرافی، خدمات برای افراد معلول، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.

هتل کریستال واترورلد آنتالیا

اتاق های هتل کریستال واترورلد آنتالیا

هتل کریستال واترورلد آنتالیا به طور کلی دارای 882 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های استاندارد با تراس
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های اختصاصی
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های متصل به هم
  • سوئیت های دونفره
  • اتاق های مخصوص افراد معلول

هرکدام از اتاق ها سوئیت های این هتل پنج ستاره دارای امتیازات و امکانات متفاوت و منحصربفردی هستند. همینطور همه آن ها به سمت دریا تراس بزرگ و اختصاصی دارند. امکاناتی که به طور یکسان در اتاق ها و سوئیت های هتل کریستال واترورلد برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا ارائه می شوند شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... می باشند.  

اتاق های هتل کریستال واترورلد آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کریستال واترورلد آنتالیا

این هتل پنج ستاره هفت رستوران داشته که منوی غذایی چهار تا از آن ها شامل غذاهای ترکی، شرقی، ایتالیایی و آمریکای جنوبی بوده. هفت رستوران دیگر برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو می کنند. در کنار این هفت رستوران، امکانات رفاهی و سرگرم کننده بی نظیری برای میهمانان این هتل تدارک دیده شده مثل زمین بازی مخصوص کودکان، سالن بازی بولینگ، مینی گلف، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده، پارک آبی به همراه سرسره های آبی، اسپا و ماسازف زمین تنیس، سه استخر روباز، بیلیارد و ... .

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کریستال واترورلد آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل کریستال واترورلد آنتالیا

از این هتل پنج ستاره تا مرکز شهر بلک نه کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 45 کیلومتر فاصله است.