هتل کریستال دلوکس آنتالیا : هتل پنج ستاره کریستال دلوکس، هشت هزار متر مربع مساحت داشته و دارای ساحل اختصاصی می باشد. این هتل در باغ های سرسبز و بسیار زیبای شهر پنهان شده که روبروی دریای مدیترانه نیز می باشد. از این رو یکی از هتل های محبوب بین توریست ها و گردشگران تور آنتالیا از نظر موقعیت است. از خدماتی که این هتل برای میهمانان خود ارائه میدهد میتوان به سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، پارکینگ اختصاصی و ... اشاره کرد.

هتل کریستال دلوکس آنتالیا

اتاق های هتل کریستال دلوکس آنتالیا

هتل کریستال دلوکس آنتالیا، در مجموع دارای 356 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند:

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های پاشا
  • اتاق های مخصوص افراد معلول

اتاق های این هتل پنج ستاره با قفل های الکترونیکی ایمن شده و دارای تراس اختصاصی هستند. از جمله امکانات و خدمات اتاق ها و سوئیت های هتل کریستال دلوکس آنتالیا برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا شامل سیستم تهویه هوا، حمام، تراس به سمت دریای مدیترانه و یا باغ های سرسبز، مینی بار، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل کریستال دلوکس آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کریستال دلوکس آنتالیا

رستوران این هتل در ابتدا از میهمانان خود با شیرینی های سنتی جزریه و دسرهای میوه ای پذیرایی می کند. در منوی غذایی رستوران این هتل انواع غذاهای ایتالیایی، بین المللی، مکزیکی، آسیایی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف به چشم می خورد. خدمات و امکانات سرگرم کننده آن برای میهمانان، شامل ساحل اختصاصی، پارک آبی، مرکز آبگرم، سونا و جکوزی، استخر سر پوشیده و روباز، زمین تنیس، بولینگ و سالن ورزشی می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کریستال دلوکس آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل کریستال دلوکس آنتالیا

از این هتل پنج ستاره تا مرکز شهر آنتالیا 38 کیلومتر و از فرودگاه بین المللی، 44 کیلومتر فاصله است.