هتل کریستال دلوکس آنتالیا : هتل پنج ستاره کریستال دلوکس آنتالیا، یک اقامتگاه بسیار لوکس و مجهز بوده و اطراف آن را باغ ها و دریای مدیترانه فرا گرفته اند. این هتل هشت هزار مترمربع مساحت داشته و دارای یک ساحل اختصاصی به همراه پارک آبی می باشد. توریست ها و گردشگران تور ارزان آنتالیا با انتخاب این هتل برای اقامت، یک اقامت فراموش نشدنی و فوق العاده را تجربه خواهند کرد. پرسنل هتل کریستال دلوکس آنتالیا به زبان های روسی، انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط بوده و برای میهمانان خود خدماتی نظیر سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، سالن آرایشی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، محوطه مخصوص برای افراد غیر سیگاری، خدمات مخصوص افراد معلول و ... ارائه میدهند.

هتل کریستال دلوکس آنتالیا

اتاق های هتل کریستال دلوکس آنتالیا

هتل کریستال دلوکس آنتالیا به طور کلی دارای 356 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های استاندارد سینگل با چشم انداز به دریا
  • اتاق های استاندارد تریپل
  • سوئیت های کوئین
  • سوئیت های کینگ

تمام اتاق ها دارای تراس اختصاصی بوده و قفل های الکترونیکی دارند. برای راحتی اقامت میهمانان و توریست های تور ارزان آنتالیا در اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، لپتاپ، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان نظافت روزانه، تلفن و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل کریستال دلوکس آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کریستال دلوکس آنتالیا

در رستوران ها و کافه های این هتل پنج ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ایتالیایی، مکزیکی، اروپایی، ترکی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف و دسرهای میوه ای سرو می شوند. توریست ها و گردشگران تور ارزان آنتالیا با اقامت خود در این هتل پنج ستاره از امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیار خوبی نظیر سونا و جکوزی، تنیس، بیلیارد، بولینگ، حمام ترکی، موج سواری، زمین بازی مخصوص کودکان،  ساحل ریگ پوش اختصاصی، پارک آبی، دارت، باغ، استخر روباز، کانوئینگ، مرکز آبگرم و اسپا، استخر سرپوشیده، ماساژ، سالن بدنسازی و ... برخوردار خواهند بود.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کریستال دلوکس آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل کریستال دلوکس آنتالیا

این هتل پنج ستاره از مرکز شهر آنتالیا 38 کیلومتر فاصله دارد. همینطور موزه فاسیلیس نیز در فاصله چهار کیلومتری از آن می باشد. فاصله فرودگاه بین المللی تا هتل کریستال دلوکس آنتالیا چهل کیلومتر است.