هتل کرون پلیس تفلیس : در منطقه قدیمی شهر تفلیس هتل چهار ستاره کرون پلیس قرار گرفته این هتل تا میدان آزادی سه کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی تقلیس شانزده کیلومتر فاصله دارد. خدمات پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی بوده و امکاناتی که ارائه میدهد شامل ترنسفر فرودگاهی، ترنسفر درون شهری رایگان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس، کارکنان آموزش دیده و مسلط به چندین زبان، تاکسی سرویس و فروشگاه هدایا و سوغاتی میشود.

هتل کرون پلیس تفلیس

اتاق های هتل کرون پلیس تفلیس

هرکدام از اتاق های این هتل منظره و چشم اندازی به سمت کوه ها و شهر زیبای تفلیس دارند. از امکانات و خدمات این هتل میتوان به مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، صندوق امانات، میزکار، حمام لوکس و مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سیستم تهویه هوا، اینترنت وایرلس رایگان و سرویس دهی شبانه روزی اشاره کرد.

اتاق های هتل کرون پلیس تفلیس

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کرون پلیس تفلیس

یکی از بهترین رستوران های هتل کرون پلیس تفلیس رستوران ویکتوریاست که هر غذای محلی و اروپایی را که میهمانان و توریست های تور گرجستان درخواست کنند، آماده میکند. آبگرم، مرکز اسپا و ماساژ، حمام سنتی، استخر بزرگ سرپوشیده، سونا و جکوزی و سالن ورزشی مجهز از امکانات تفریحی هتل کرون پلیس تفلیس است که ارائه میدهد.