هتل کرون پلازا دبی : این هتل پنج ستاره مدرن و لوکس در منطقه دیره، خیابان شیخ زاید یکی از هتل هایی است که هرگز اقامت در آن را فراموش نخواهید کرد. این هتل تمامی امکانات و خدمات خود را برای توریست ها و گردشگران شبانه روزی انجام میدهد به خصوص پذیرش و سرویس دهی به اتاق ها. برای میهمانان هتل کرون پلازا دبی امکانات پارکینگ و اینترنت در سراسر هتل رایگان ارائه میشود اما امکانات دیگری مثل کرایه خودرو، خشکشویی و اتوشویی، اتاق کنفرانس، سالن زیبایی، نگهداری از کودکان، خدمات پزشکی، صرافی، صندوق امانات، ترنسفر فرودگاهی و ... با هزینه همراه خواهد بود.

هتل کرون پلازا دبی

اتاق های هتل کرون پلازا دبی

بعد از اقامت در این هتل، سری بعد، بازهم هتل کرون پلازا در تور لحظه آخری دبی خود رزرو خواهید کرد! برای کسانی که میخواهند در این هتل لوکس پنج ستاره اقامت داشته باشند باید بگوییم این اتاق ها با استفاده از رنگ های گرم دکور شده و تمامی امکاناتی که برای راحتی توریست ها و گردشگران نیاز است را دارد از جمله میز مطالعه، چای ساز و قهوه ساز، آیپاد، اینترنت وایرلس رایگان، آیپاد، سیستم تهویه هوا مناسب، مینی بار، حمام به همراه دوش، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلوزیون و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت رایگان.

اتاق های هتل کرون پلازا دبی

امکانات تفریحی هتل کرون پلازا دبی

این هتل پنج ستاره در دیره برای خانم ها و آقایان به صورت جدا دو سالن ورزشی مجهز و شبانه روزی ارائه داده تا میهمانان بتوانند به راحتی و در هر زمان که میخواهند ورزش کرده و تناسب اندام خود را در سفر حفظ کنند. در کنار این سالن های ورزشی، مرکز اسپا و آبگرم قرار دارد. در این مرکز انواع ماساژهای محلی، تایلندی و ... را تجربه خواهید کرد. سونا، جکوزی، اتاق بخار و استخر روباز نیز در طبقه چهارم از این هتل قرار دارند.

امکانات تفریحی هتل کرون پلازا دبی

رستوران های هتل کرون پلازا دبی

با اقامت در هتل کرون پلازا دبی هرگز برای صرف غذا از هتل خارح نمیشوید! این هتل رستوران ها و کافه های بسیار داشته که هرکدام از آنها غذاها نوشیدنی های بین المللی و محلی را برای توریست ها و گردشگران تور دبی آماده میکند. یکی از این رستورانها، اسپایس آیلند است. این رستوران محیطی آرام و طراحی زیبا دارد. دیگر رستوران این هتل رستوران اسپشیال با بیش از دویست مدل غذای بین المللی و متفاوت برای وعده های غذایی نهار و شام میباشد. علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی، غذاهای رستوران بریزو را امتحان کنند. این رستوران علاوه بر غذهای خوشمزه اش میتوانید مکان مناسبی برای قرارهای کاری شما باشد. عصرانه های خود را در کافه های دنج و مجهز به اینترنت هتل کرون پلازا دبی بگذرانید. یکی از کافه هایی که شبانه روزی برای میهمانان خود نوشیدنی و شیرینی سرو میکند، کافه آکواریوم است. این کافه هر نوشیدنی سرد و گرمی که بخواهید با انواع کیک ها و شیرینی های خانگی آماده میکند. اگر محیطی صمیمی تر و گرم تر میخواهید، کافه هریز با سرگرمی های شبانه منتظر شماست.

رستوران های هتل کرون پلازا دبی

جاذبه های اطراف هتل کرون پلازا دبی

در آخر با اقامت در این هتل میتوانید به راحتی به بسیاری از جاذبه های دبی مثل برج العرب، مرکز اسکی، ساحل کایت، مرکز خرید امارات دبی و .. دسترسی داشته باشید. وسایل حمل و نقل نزدیک به هتل ایستگاه مترو صلاح الدین بوده که با استفاده از آن میتوان به راحتی به مرکز خرید امارات رسید. همینطور فرودگاه بین المللی با استفاده از ترنسفر فرودگاهی در پنج کیلومتری هتل کرون پلازا قرار دارد.