هتل کرمان بلازور آنتالیا : هتل پنج ستاره کرمان بلازور، در منطقه معروف بلک در سال 2013 ساخته شده است. این هتل چهل هزار مترمربع مساحت داشته و همچنین دارای سیصدمتر ساحل شنی اختصاصی است. به همین خاطر توریست ها و گردشگران تور آنتالیا با اقامت خود در این هتل فاصله ای با ساحل ندارند. امکانات و خدماتی که در اختیار میهمانان هتل قرار میگیرند شامل اینترنت بی سیم رایگان، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، روزنامه رایگان در لابی، سالن آرایشی، نظافت روزانه، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، صرافی و ... می باشند.

هتل کرمان بلازور آنتالیا

اتاق های هتل کرمان بلازور آنتالیا

هتل کرمان بلازور آنتالیا به طور کلی دارای 480 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل کرمان بلازور آنتالیا، به سمت دریا، کوهستان و بعضی به سمت استخر چشم انداز دارند. از جمله امکاناتی که داخل اتاق ها به صورت یکسان فراهم شده میتوان سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، تراس، نظافت روزانه و ... را نام برد.

اتاق های هتل کرمان بلازور آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کرمان بلازور آنتالیا

رستوران ها و کافه های بسیاری در این هتل پنج ستاره فعالیت می کنند. رستوران اصلی هتل تا 250 نفر داخل و ششصد نفر در فضای باز ظرفیت دارد. منوی غذایی بین رستوران های این هتل شامل غذاهای بین المللی، آسیایی، ترکی و مدیترانه ای و ... هستند. در کافه بارهای آن نیز نوشیدنی های مختلف، عصرانه ها، دسر و شیرینی های خوشمزه سرو می شوند. میهمانان و توریست های تور آنتالیا با اقامت خود در این هتل از امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیار خوبی نظیر تنیس، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، سالن بدنسازی، استخر، مینی فوتبال، سونا و جکوزی، دارت، بوچیا، کریکت، ژیمناستیک، باشگاه کودکان، قایق سواری، واترپلو، پارک آبی به همراه نه سرسره آبی بزرگ و ... برخوردار خواهند بود.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کرمان بلازور آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل کرمان بلازور آنتالیا

نزدیک ترین جاذبه گردشگری آنتالیا به این هتل پنج ستاره، سالن آمفی تئاتر آسپندوس با دوازده کیلومتر فاصله است. فاصله مرکز شهر از هتل نیز 45 کیلومتر می باشد. از هتل کرمان بلازور آنتالیا تا فرودگاه بین المللی چهل کیلومتر فاصله است.