از همان لحظه ورود به این هتل بزرگ و لوکس احساس متفاوت بودن را حس خواهید کرد،در محیط وسیع این هتل می توانید از هرگونه خدمات و تفریحاتی لذت ببرید. هتل دارای دید دریا می باشد و در ساحل اختصاصی ماسه ای هتل می توانید از تخت ها و آلاچیق ها برای گرفتن حمام آفتاب استفاده کنید و در استخر روباز هتل در آب غوطه ور شوید و کودکان خود را به پارک آبی و استخر مخصوص کودکان ببرید . و از بار های محوطه هر نوشیدنی و کوکتل انرژی زای که می خواهید دریافت کنید و سرحال شوید.

هر نوع اتاق و سوئیتی برای هر سلیقه ای که داشته باشید در این هتل وجود دارد از اتاق های که در آن می توانید دید دریا خیره کننده را داشته باشید تا ویلاهای لوکس که در آن از استخر اختصاصی خود می توانید لذت ببرید. تمامی اتاق ها بسیار مدرن و زیبا طراحی شده و دارای امکانات رفاهی کامل شامل تلویزیون صفحه تخت ، ماهواره، میز کار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، مینی بار، چای ساز، مبلمان راحت و شیک، خدمات 24 ساعته اتاق ، حمام لوکس و تمیز با امکانات بهداشتی و سشوار می باشند.

در رستوران های متعدد و متنوع هتل می توانید از غذاهای لبنانی و خاورمیانه ای تا غذاهای مدیترانه ای ، ترکی، ایتالیایی، بین المللی را پیدا کنید که توسط آشپزان حرفه ای طبخ شده و برای هر نوع سلیقه ای پیشنهادی دارند لذت ببردید و در بارهای مختلف در هتل از انواع نوشیدنی های گوارا ، قهوه های تازه ، اسنک ها و میان وعده های خوشمزه بهره مند شوید. 

طول روز خود را می توانید با امکانات تفریحی مانند استخر ، بازی های فوتبال، گلف ، اسکواش، پینک پونگ ، دارت، پر کنید و یا در سالن ورزشی با رقص زومبا و یا ورزش پرتحرک ایروبیک به سلامتی خود بها بدهید.

بعدازظهرا و شبهای خود را نیز می توانید با شرکت در جشنهای شبانه با موسیقی زنده ، برنامه های نمایشی با گروه رقص ، اتاق  بازی های کامپیوتری برای نوجوانان ، دیسکو و کنسرت بگذرانید و در کنار خانواده و دوستانتان لحظات شاد و مفرحی را سپری کنید. همچنین می توانید از سونا، جکوزی، و ماساژ های حرفه ای و یا حمام ترکی بهره مند شوید و احساس راحتی را تجربه کنید.

حتی اگر شما تنها هم سفر کرده باشید با امکانات و خدماتی که هتل به شما ارائه می دهد هرگز احساس تنهایی را حس نخواهید کرد و می توانید حسابی خوش بگذرانید.

با امکانات و خدماتی که این هتل بزرگ و لوکس برای مهمانان خود فراهم کرده دیگر وقتی برای گذراندن در خارج از هتل نمی ماند ولی با این حال اگر خواستید می توانید با یک تاکسی یا خدمات تور به مراکز خرید و دیدنی های شهر آنتالیا نیز سری بزنید.

سفرتان رویایی و خاطره انگیز..