هتل کاپیتال ارمنستان : از هتل های معروفی که معمولا بوسیله توریست ها و گردشگران تور ارمنستان برای اقامت در این کشور انتخاب می شود، هتل سه ستاره کاپیتال است. این هتل آپارتمان سه ستاره، در منطقه آیگدزور، از زیباترین منطقه های شهر ایروان بوده که حتما باید از آن دیدن کرد. هتل کاپیتال سال 2012 افتتاح شده و با خدماتی مثل اینترنت و پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، پذیرش شبانه روزی و ... در خدمت توریست ها و گردشگران تور ارمنستان است.

هتل کاپیتال ارمنستان

اتاق های هتل کاپیتال ارمنستان

هتل کاپیتال به طور کلی پانزده اتاق داشته که به سه دسته خانوادگی، دوبلکس و سوئیت تقسیم می شوند. تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل تراس اختصاصی داشته و شامل امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، اینترنت رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، تلویزیون ماهواره ای، لوازم آرایشی و بهداشتی، حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان و ... می باشند.

اتاق های هتل کاپیتال ارمنستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کاپیتال ارمنستان

انواع غذاهای محلی و بین المللی در رستوران هتل سه ستاره کاپیتال با بهترین نوشیدنی ها برای میهمانان تور ارمنستان سرو می شوند. از امکانات رفاهی این هتل میتوان به استخر و سونای روباز اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کاپیتال ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل کاپیتال ارمنستان

با اقامت در این هتل سه ستاره به بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر مثل پارک دوستداران با 0.9 کیلومتر، موزه قتل عامل ارامنه، مسجد آبی، تئاتر اپرا و باله ارمنی و آبشار ایروان با یک کیلومتر، میدان جمهوری، موزه تاریخ، کلیسای سنت گرگوری با دو کیلومتر، باغ وحش یورو با چهار کیلومتر و رودخانه هراسادان با سه کیلومتر فاصله، دسترسی خواهید داشت. همینطور ایستگاه مترو مارشال در فاصله 0.7 کیلومتری و فرودگاه بین المللی سی کیلومتر فاصله دارد.