هتل کانتینت کرون پالاس تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره کانتینت کرون پالاس تفلیس گرجستان، از هتل های بسیار خوب چهار ستاره در خیابان خیوانی کوچا در منطقه قدیمی شهر تفلیس، اورتاچالا می باشد. موقعیت بسیار خوب این هتل رو به سمت کوه های تفلیس، زیباترین منظره را از روی تراس برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه میدهد. از جمله خدمات و امکاناتی که این هتل چهار ستاره برای میهمانان تور گرجستان در نظر گرفته میتوان به سالن کنفرانس و جلسات، سالن مراسمات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ رایگان اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، صرافی، خشکشویی و اتوشویی و ... اشاره کرد. 

هتل کانتینت کرون پالاس تفلیس گرجستان

اتاق های هتل کانتینت کرون پالاس تفلیس گرجستان

هتل کانتینت کرون پالاس تفلیس گرجستان، چندین اتاق و سوئیت لوکس و مجلل داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دبل
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت معمولی
  • سوئیت های خصوص تازه عروس

هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره بسیار بزرگ و جادار هستند. سرویس دهی به تمام آن ها به صورت شبانه روزی است. برای همه اتاق ها و سوئیت سرویس اینترنت بی سیم رایگان ارائه شده. از دیگر امکاناتی که در اتاق ها و سوئیت ها به صورت یکسان وجود دارند میتوان به تراس اختصاصی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، سیستم تهویه هوا، میز مطالعه، نظافت روزانه و ... اشاره کرد. 

اتاق های هتل کانتینت کرون پالاس تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کانتینت کرون پالاس تفلیس گرجستان

رستوران و کافه های این هتل چهار ستاره برای میهمانان تور گرجستان خود بهترین غذاهای روسی، اروپایی، محلی، بین المللی و ... را در سالن و یا فضای بیرونی رستوران با چشم انداز بسیار زیبای شهر سرو می کند. رستوران اصلی نیز بیشتر وعده های غذایی سبک تر آماده می کند. انواع و اقسام نوشیدنی ها، در سالن لانج هتل کانتینت کرون پالاس تفلیس گرجستان ارائه می شوند. میهمانان تور گرجستان، با اقامت خود در این هتل چهار ستاره از امکانات رفاهی بسیار خوبی نظیر حمام سنتی، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی  و .... برخوردار خواهند بود.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل کانتینت کرون پالاس تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل کانتینت کرون پالاس تفلیس گرجستان

هتل کانتینت کرون پالاس چهار ستاره تفلیس گرجستان از میدان آزادی سه کیلومتر فاصله داشته. همینطور ایستگاه های مترو نیز بسیار نزدیک به آن هستند. جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل کانتینت کرون پالاس تفلیس گرجستان شامل قلعه ناریکالا، کلیسای جامع متخی، خیابان روستاولی، کلیسا سنت جورج و ... هستند. فاصله بین فرودگاه تا هتل کانتینت کرون پالاس تفلیس، یازده کیلومتر می باشد.